انتخابات یازدهم/۳۵

تکلیف شناسنامه هایی که جای مهر ندارند مشخص شد

۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۹:۲۸:۳۲
کد خبر: ۹۶۶۸۳۹
تکلیف شناسنامه هایی که جای مهر ندارند مشخص شد
جلسه ستاد انتخابات شهر اصفهان هم برای هماهنگی پیرامون برگزاری انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،فرماندار اصفهان در این نشست گفت: ۲۳ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی در شعب اخذ رای فعالیت می‌کنند. ما حداقل تخلفات تبلیغاتی را در اصفهان داشتیم، ولی با این‌حال در سطح شهرستان که بسیار وسیع هم هست با این تعداد قابل توجه کاندیدا، ۶ هزار عدد پوستر و تراکت تبلیغاتی خلاف بوده که توسط ۱۶ اکیپ رفع تخلف تبلیغاتی کاندیدا جمع‌آوری شده است.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه تذکرات لازم در مورد بنر‌ها به کاندیدا‌های انتخاباتی داده شده، گفت: برای ۶۰۰ بنر نیز تذکرات لازم به نامزد‌های انتخاباتی داده شد و آن‌ها رعایت کردند.

در ادامه مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان درباره سئوال برخی مردم در مورد قدیمی و جدید بودن شناسنامه‌ها برای شرکت در انتخابات، اظهار داشت: شناسنامه‌های قرمز رنگ قدیمی و شناسنامه‌های قهوه‌ای رنگ مکانیزه ملاک رای دادن است.

حسین غفرانی افزود: برای آن دسته از متقاضیانی که محل ضرب مهر اضطراری یا مهر انتخابات آن‌ها پر شده و جایی برای مهر انتخابات جدید ندارد، در انتظار تصمیم‌گیری ستاد انتخاباتی کشور هستیم که با هماهنگی شورای نگهبان محلی را در جایی از شناسنامه مشخص کنند تا نیازی به تعویض این دسته از شناسنامه‌ها نباشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز