انتخابات یازدهم/ ۳۵

رقابت ۳۶۰ کاندید در انتخابات مجلس شورای اسلامی

۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۱:۴۵
کد خبر: ۹۶۶۹۵۷
رقابت ۳۶۰ کاندید در انتخابات مجلس شورای اسلامی
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: تا آخر وقت تبلیغات ۳۷۵ نفر از ابتدای بعد از ثبت نام کاندیدا ها انصراف دادند و ۳۶۰ کاندید در میدان انتخابات رقابت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان؛ حیدر قاسمی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: تبلیغات محیطی، مجازی و حضوری انتخابات ۲۴ساعت قبل از ساعت اخذ رای یعنی ۸ صبح پنجشنبه یکم اسفند ماه به پایان رسید و اگر تبلیغاتی از سمت کاندیدا و یا طرفداران آنها صورت بگیرد تخلف حساب می‌شود و از کاندید ها خواهشمندیم نسبت به قانون توجه داشته باشند.

وی با اشاره به تخلفات تبلیغاتی، ادامه داد: عمده تخلفات تبلیغات، از محیط های دیده میشد که که به جز محدوده ستادی بنر های قطع بزرگ استفاده می‌کردند و ابعاد ۷۰در ۵۰ رعایت نشده و اغلب نامزد ها این تخلف را داشتند که تذکر داده شد و بخشی از تخلفات پاکسازی و بازسازی شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با بیان اینکه ۹۰۰ صندوق رای در اصفهان وجود دارد، افزود: یک میلیون و ۶۰۵هزار و ۹۲۵ نفر در استان اصفهان واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.

قاسمی افزود: از ابتدای ثبت نام تا آخر وقت تبلیغات ۳۷۵ نفر انصراف دادند و ۳۶۰ نفر در میدان انتخابات رقابت خواهند کرد. شمارش آرا در شعب اخذ رای بلافاصله پس از پایان ساعت مقرر رای گیری انجام می‌شود و پس از تطبیق لیست های نظارت و هیئت اجرایی اعلام می‌شود البته اعلام آرا از هر تعداد صندوق امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه ۶۰ هزار نفر انتخابات را پوشش می‌دهند، گفت: در تمامی شعبه ها دستگاه احراز هویت نصب شده است و دو هزار و ۸۳۸ شعبه در استان وجود دارد که دو شعبه برای ارامنه مقیم اصفهان در نظر گرفته شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز