سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

کرونا به اصفهان نیامده است/ماسک تنها جلوی کرونا را نمی گیرد/در ازدحام جمعیت حاضر نشوید

۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۳:۴۲
کد خبر: ۹۶۷۰۸۰
هنوز هیچ مورد مثبتی بیماری کرونا در استان اصفهان گزارش و تایید نشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت:هیچ مورد مثبتی ازبیماری کرونا در استان اصفهان گزارش و تایید نشده است،تنها از مردم می خواهیم نسبت به رعایت بهداشت فردی و توصیه های پیشگیرانه در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.

آرش نجیمی ادامه داد:بیماری کرونا، قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.مردم باید از تماس‌های غیرضروری و حضور در میان ازدحام جمعیت پرهیز کنند، فاصله منطقی را با همه افراد(یک متر) رعایت کرده و روبوسی و دست دادن‌های غیرضروری را کنار بگذارند.

وی از افرادی که علائم بیماری سرماخوردگی دارند، خواست تا در منزل بمانند و بسرعت مراقبت‌های درمانی را از طریق پزشکان در پیش بگیرند و با سایر افراد تماس نداشته باشند.

نجیمی شستن مداوم دست‌ها با آب و صابون را یکی از بهترین راهکارها برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری خواند و تاکید کرد: زدن ماسک بر روی صورت به‌هیچ عنوان از اولویت‌های پیشگیری نیست.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: قدرت سرایت بیماری کرونا زیاد اما شدت بیماری آن از آنفلوآنزای نوع اچ وان ان وان(H۱N۱) کمتر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز