شهردار اصفهان:زیبایی اصفهان مدیون مهندسان شهر است

۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۸:۴۳:۵۹
کد خبر: ۹۶۸۷۸۱
شهردار اصفهان:زیبایی اصفهان مدیون مهندسان شهر است
شهردار اصفهان گفت: از همه مهندسین شهر اصفهان دعوت می کنم تا برای بهبود کیفیت زندگی مردم، افزایش ضریب زیست پذیری شهر و آسایش و آرامش مردم با شهرداری اصفهان همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،قدرت ا... نوروزی بااشاره به روز مهندس،گفت:زیبایی های اصفهان در حوزه های عمران و آبادانی مانند وجود پل های تاریخی، معابر متعدد، اتوبان ها، مجموعه پل های دفاع مقدس، احداث پارک ها، خلاقیت ها و زیبایی های موجود در باغ غدیر، باغ گلها، ناژوان، صفه و نحوه آبیاری و کشت نوع گونه ها و اینکه چگونه این فضای سبز در شرایط سخت خشکسالی آبیاری شود، همه از جمله کارهایی است که توسط مهندسین انجام می شود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه مهندس موفق نگاهی آمیخته به مردم شناسی، جامعه شناسی و فرهنگ شناسی دارد، ادامه داد: از همه مهندسین شهر اصفهان دعوت می کنم تا برای بهبود کیفیت زندگی مردم، افزایش ضریب زیست پذیری شهر و آسایش و آرامش مردم و جلوگیری از هدررفت سرمایه های ملی در شهر به شهرداری کمک کرده و پیشنهادات و راهکارهای خود را برای گام برداشتن شهر به جلو ارائه دهند؛ شهرداری اصفهان آماده شنیدن نظرات مهندسان برای بهبود وضعیت زندگی مردم است.

وی اضافه کرد: شهرداری جلسات متعددی با سازمان نظام مهندسی اصفهان برگزار کرده و تعاملات بسیار خوبی میان این دو وجود دارد، همواره نقطه نظرات متفاوتی نیز بین سازمان نظام مهندسی وجود داشته اما با تعاملی که وجود دارد، امیدوارم شاهد شهری بهتر از گذشته در حوزه های مربوط به مهندسی به ویژه ساخت و سازها باشیم.

نوروزی با بیان اینکه می توان با وضعیت موجود و تعاملات لازم راهی را برویم که شاهد وضعیت مناسبتری برای شهر باشیم، گفت: با این تعاملات می توان راه را برای زندگی بهتر مردم هموار کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز