استاندار اصفهان:

استان اصفهان آمادگی برگزاری اجلاس های بین المللی را دارد

۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۸:۳۷:۱۴
کد خبر: ۹۷۰۱۹۵
استان اصفهان آمادگی برگزاری اجلاس های بین المللی را دارد
استاندار اصفهان گفت: یکی از مسائل اصلی استان امور بین الملل است و نقش آفرینی بیشتر بخش خصوصی در تعاملات بین المللی حائز اهمیت است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان در جلسه شورای امور بین الملل استان ضمن تبین راهکارها و سیاستهای کلی شورا، بر اهمیت عملکرد شورای امور بین الملل استان در تعاملات بین المللی تاکید کرد.

عباس  رضایی در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بین المللی از جمله سفرهای مسئولان استانی و شهری، اعزام و پذیرش هیاتها و اقدامات اقتصادی استان در حوزه روابط خارجی در سال ۱۳۹۸ اظهار داشت: برگزاری جلسات منظم این شورا و جلسات کارشناسی به منظور بررسی کارشناسی برنامه ها و راهکارهای پیشنهادی اموربین الملل و هماهنگی اجرای مصوبات شورا و ارائه گزارش عملکرد و برنامه های پیشنهادی به جلسات اصلی شورا برای پیشبرد اهداف شورا موثر خواهد بود.

مدیرارشد استان جایگاه و اهمیت جلسات شورای امور بین الملل را مهم بر شمرد و افزود: عملکرد این شورا در ماموریت های بین المللی استان، نقش افرینی بیشتر بخش خصوصی در تعاملات بین المللی و نیز لزوم هماهنگی کامل ارتباطات خارجی دستگاهها با وزارت امور خارجه در چهارچوب سیاستهای کلان نظام حائز اهمیت است.

استاندار اصفهان با اشاره به برگزاری اجلاس های بین المللی مختلف در کشور اظهار داشت: استان اصفهان آمادگی دارد میزبان بسیاری از این اجلاس ها باشد و باید تلاش شود از این فرصت و ظرفیت برای معرفی بیشتر اصفهان استفاده بهینه صورت گیرد.

گفتنی است در این جلسه به برخی از برنامه ها و اقدامات انجام شده مهم در سال ۹۸ از جمله کمیسیون مشترک ایران و روسیه، برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری در استان، نشست های وزیران امور خارجه ایران و ترکیه، حضور برخی از سفرای مقیم تهران به اصفهان و حضور شهرداران برخی از کشورها به اصفهان و... اشاره شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز