نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم:

بیماران تنفسی، قلبی وضعف ایمنی درخانه بمانند/شفاف سازی درباره کرونا دغدغه مردم است

۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۲:۰۵:۱۳
کد خبر: ۹۷۰۴۰۹
بیماران تنفسی، قلبی وضعف ایمنی درخانه بمانند/شفاف سازی درباره کرونا دغدغه مردم است
نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم گفت:گروه‌های حساس از جمله افرادی که مشکلات و بیماری‌های خاص مانند بیماری‌های تنفسی، قلبی، ضعف ایمنی، دیابت و کلیه دارند خود را در محیط ایزوله قرار داده و در خانه بمانند.

 به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،حیدرعلی عابدی با بیان اینکه لازم است مسئولان رابطه خود را با مردم افزایش دهند، اظهار کرد: باید سوالات و دغدغه‌های مردم در خصوص ویروس کرونا به طور کامل و مناسب پاسخ داده شود.

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی در میان مردم تصریح کرد: لازم است مسوولان مربوطه به سوالات مردم، به خصوص مواردی که در این فضا مطرح می‌شود، توجه کرده و اقدام به پاسخگویی صریح و روشن کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی معتقد هستند، وزارت بهداشت آمار درست مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا را اعلام نمی‌کند، تاکید کرد: باید توجه داشت وزارت بهداشت می‌تواند آمار مراجعان به مراکز درمانی، افراد مشکوک ابتلا به ویروس، افراد قطعی برای ابتلا و نیز در انتها افرادی که به سلامت از مراکز ترخیص می‌شوند را به مردم اطلاع‌رسانی کند.

وی همچنین آموزش صحیح به مردم را بسیار با اهمیت دانست و افزود: گروه‌های حساس از جمله افرادی که مشکلات و بیماری‌های خاص مانند بیماری‌های تنفسی، قلبی، ضعف ایمنی، دیابت و کلیه دارند خود را در محیط ایزوله قرار داده و در خانه بمانند.

عابدی به تشکیل ستاد ملی مدیریت و مقابله با کروناویروس در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اشاره کرد و ادامه داد: این ستاد تصمیمات لازم جهت مقابله با کرونا ویروس را اتخاذ خواهد کرد.

وی با بیان اینکه باید مراقبت در منزل را در موارد مشکوک به ابتلا توسعه دهیم، گفت: بسیاری از موارد را با مراقبت در خانه می‌توان رفع کرد و این مسئله می‌تواند برای پشتیبانی از بیمارستان‌ها مفید باشد چون ازدحام زیاد در مراکز درمانی، خدمات‌رسانی این مراکز را دچار اختلال خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز