کاپتان تیم سپاهان :

چرا لیگ را تعطیل نمی‌کنند؟/برای پنالتی تمرکز نداشتم

۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۰:۵۵
کد خبر: ۹۷۰۶۸۸
چرا لیگ را تعطیل نمی‌کنند؟/برای پنالتی تمرکز نداشتم
کاپتان تیم سپاهان گفت: من از همه هواداران بخاطر پنالتی معذرت می‌خواهم. کرونا تمرکز همه بازیکنان سپاهان را به هم ریخته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، مهدی کیانی گفت:  دو نیمه کاملا متفاوت در  این بازی داشتیم. متأسفانه نمی‌دانم نیمه دوم چه اتفاقی افتاد. تمرکز کافی نداشتیم. با تمام مشکلاتی که داشتیم برای برد آمده بودیم، اما در دقیقه آخر بازی مساوی شد.

وی ادامه داد: از روز بازی مقابل پرسپولیس تاکنون تمرکز همه تیم به هم ریخته است. تمام فکر ما به  ویروس کرونا معطوف است. همه در مورد کرونا صحبت می‌کند. این ویروس روی تمرکز بازیکنان تأثیر گذاشته است ونگران سلامتی بازیکنان نیز هستیم.

کیانی تصریح کرد:من نمی‌دانم مسئولان چرا لیگ را تعطیل نمی‌کنند؟ حتماً باید اتفاقی برای بازیکنان فوتبال بیافتد تا لیگ را تعطیل کنند؟ ما دوست داشتیم هوادارانمان حضور داشته باشند. اگر قرار است شرایط فعلی برای هوادار مشکل ساز باشد برای بازیکنان نیز مشکل ساز است.

کاپتان تیم سپاهان با اشاره به دادن پنالتی به تیم ذوب آهن، گفت: من از کادر فنی و بازیکنان و هوادران بابت پنالتی معذرت خواهی می‌کنم. نمی‌خواهم بهانه بیاورم، اما چند روز است که ما تمرکز کافی را نداریم. با وضعیت روحی فعلی دلیلی ندارد که لیگ برگزار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز