رئیس آموزش و پرورش شاهین‌شهر:

کادرآموزشی مدارس از فضای مجازی برای آموزش‌ بهره بگیرند

۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۴:۵۰
کد خبر: ۹۷۲۹۷۳
کادرآموزشی مدارس از فضای مجازی برای  آموزش‌ بهره بگیرند
رئیس آموزش و پرورش شاهین‌شهر گفت: مدیران مدارس و کادر آموزشی و همچنین معلمان جهت ارتباط و آموزش از فضای مجازی بهره بگیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، محمد اسماعیل‌زاده،ضمن بررسی راهکارها و شیوه‌های آموزش مجازی، در زمینه جبران عقب‌ماندن از  تحصیل دانش‌آموزان اظهار داشت: مجموعه آموزش و پرورش شاهین‌شهر تمام تلاش خود را در جهت جبران عقب مان از تحصیل دانش‌آموزان بکار خواهد گرفت تادانش آموزان و اولیای محترم در این ایام تعطیلی ناخواسته، دغدغه آموزشی و پرورشی نداشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت مسایل بهداشتی فردی و اجتماعی دانش‌آموزان و اولیا در راستای مقابله با ویروس کرونا، از تشکیل کمیته‌های پنج‌گانه ستاد پیشگیری کوید ۱۹ این مدیریت خبر داد و گفت: کمیته‌ سلامت و بهداشت محیط، کمیته‌ نظارت و بازرسی، کمیته‌ی آموزش مجازی و همچنین کمیته‌های اطلاع رسانی و آموزش پیشگیری از کرونا ویروس از همان ابتدای شیوع بیماری در کشور بصورت تخصصی و مستمر مشغول فعالیت هستند.

مدیر آموزش و پرورش شاهین‌شهر افزود: تاکید لازم به مدیران مدارس و کادر آموزشی و همچنین معلمان جهت ارتباط و آموزش از راه‌دور و استفاده از فضای مجازی به‌عمل آمده است.

اسماعیل زاده در پایان از اولیای محترمی که مباحث آموزشی و‌ اطلاع‌رسانی را از منابع موثق پیگیری می‌کنند، تقدیر و تشکر نمود.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز