شهردار اصفهان خبر داد:

افزایش مهلت پرداخت قبوض عوارض شهرداری تا اردیبهشت ماه

۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۵:۵۰
کد خبر: ۹۷۴۵۱۲
افزایش مهلت پرداخت قبوض عوارض شهرداری تا اردیبهشت ماه
شهردار اصفهان گفت:مردم به جای پایان اسفندماه می‌توانند تا پایان اردیبهشت‌ماه سال آینده مراجعه و نسبت به پرداخت قبوض خود اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،قدرت الله نوروزی در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر، در ارتباط با اقدامات شهرداری اصفهان برای مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: در هفته گذشته ضدعفونی کردن معابر عمومی، مکان‌های حضور و تردد شهروندان همچون ایستگاه‌های اتوبوس، مترو، تاکسی‌ها، ترمینال‌ها ضدعفونی شده و این اقدام وارد نظم مشخص شده و تا زمان نیاز به صورت مرتب انجام خواهد شد.

شهردار ادامه داد:با توجه به اینکه شهروندان مراجعه زیادی برای پرداخت عوارض به شهرداری دارند، افراد به جای پایان اسفندماه می‌توانند تا پایان اردیبهشت‌ماه سال آینده مراجعه و نسبت به پرداخت قبوض خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه ضدعفونی کردن ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه مترو، اتوبوس‌ها و پایانه‌ها از دو هفته قبل آغاز شده است، افزود: در ضد عفونی کردن معابر عمومی اولویت با اطراف بیمارستان‌ها و مراکز درمانی فعال سطح شهر بود.

شهردار اصفهان تصریح کرد: از هفته گذشته شهرداری اصفهان اقدامات لازم را در سکونت‌گاه‌های غیررسمی آغاز کرد، آموزش و توزیع بسته‌های آموزشی و ضدعفونی کننده را در اولویت قرار داد و بسته‌های حفاظتی و آموزشی را با همکاری انجمن‌های مردم نهاد تخصصی در بین کودکان کار توزیع کرد که این اقدامات در هفته جاری نیز استمرار خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز