تاامروزیکشنبه۲۵اسفندماه

آخرین آمار فوتی های کاشان براثرکرونا/۱۵ پزشک درگیر بیماری شدند

۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۷۸۱۹۲
آخرین آمار فوتی های کاشان براثرکرونا/۱۵ پزشک درگیر بیماری شدند
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: ۱۸۰ نفر به علت بیماری‌های تنفسی حاد اعم از کووید ۱۹، مشکوک یا سایر بیماری‌های تنفسی در کاشان فوت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،محمد حاجی‌جعفری اظهارکرد : از پایان بهمن ماه که درگیر بیماری‌های تنفسی بودیم تاکنون ۱۵ پزشک و افزون بر ۵۰ نفر از پرستاران و سایر کادر درمان در حوزه‌های مختلف کلینیک‌ها یا پاراکلینیک‌ها درگیر ویروس کرونا شده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان اضافه کرد: از پایان بهمن امسال تاکنون در ۲ بیمارستان یک‌هزار و ۵۸۱ بیمار بستری بودند و خدمات درمانی دریافت کردند که از این تعداد ۹۱۹ نفر ترخیص شدند و در زمان حاضر نیز ۴۸۲ نفر در آن‌ها بستری هستند.

حاجی‌جعفری ادامه داد: برای درمان بیماران مشکوک به کووید ۱۹ ابتدا به تدریج از یک بخش این بیمارستان‌ها آغاز کردیم، اما با افزایش بیماران مجبور شدیم در مجموع بیمارستان‌های شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدا (ع) آران‌وبیدگل را به عنوان مرجع پذیرش بیماران تنفسی حاد یا مشکوک به کرونا اختصاص دهیم.

وی افزود: برای تجهیز این بیمارستان‌ها افزون بر استفاده از امکاناتی از وزراتخانه، از خیران سلامت نیز بهره‌گیری کردیم که در مجموع خیران بیش از ۷۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیرات و وسایل حافظت فردی به بهداشت و درمان این منطقه کمک کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز