شهردار شاهین‌شهر :

غربالگری ویروس کرونا در پلیس راه شاهین‌شهر-کاشان

۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۴:۳۶
کد خبر: ۹۷۹۲۳۵
غربالگری ویروس کرونا در پلیس راه شاهین‌شهر-کاشان
شهردار شاهین شهر گفت:طرح غربالگری ویروس کرونا در پلیس راه شاهین‌شهر-کاشان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،حمیدرضا فرهنگ اظهار کرد:در این طرح، نیروهای ادارات مربوطه از جمله شهرداری شاهین شهر، شبکه بهداشت و درمان شهرستان، هلال احمر، نیروی انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خدماتی از قبیل ضدعفونی نمودن خودروها و غربالگری افراد را ارائه می‌نمایند.

وی ادامه داد :همچنین   کمیته حمل و نقل بار و مسافر زیرمجموعه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تشکیل گردید.در این کمیته مسؤولان استانی و شهرستانی هریک به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پیرامون پیشگیری از ویروس کرونا پرداختند.خوشبختانه همه دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه در امر پیشگیری از ویروس کرونا با وحدت و یکدلی همکاری‌های مطلوبی دارند.

فرهنگ در ادامه افزود: شهرداری شاهین‌شهر به عنوان پشتیبان طرح پیشگیری از ویروس کرونا با تمام ظرفیت های موجود، حضوری پررنگ در این امر داشته و با نصب بنرهای آموزشی ضمن اطلاع رسانی مناسب به شهروندان ارجمند، به صورت روزانه کلیه اماکن عمومی را ضدعفونی می‌نماید که در این راستا امیدواریم برای حفظ سلامتی شهروندان عزیز شاهین شهری موثر باشیم.

شهردار شاهین‌شهر همچنین از کلیه دست اندرکاران طرح غربالگری ویروس کرونا ، کادر درمانی، نیروهای نظامی و انتظامی، نیروهای مردمی و بسیج تشکر و قدردانی نمود و اظهار داشت: با همیاری یکدیگر شاهد مهار و نابودی کامل این ویروس در جامعه باشیم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز