راهنمای ثبت درخواست الکترونیک در شهرداری اصفهان

۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۹:۵۱
کد خبر: ۹۷۹۲۶۰
راهنمای ثبت درخواست الکترونیک در شهرداری اصفهان
شهروندان برای کاهش مراجعات و پیگیری درخواست های خود به سامانه ارائه خدمات الکترونیکی شهرداری اصفهان مراجعه کنند

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،شهروندان می توانند برای کاهش مراجعه و پیگیری درخواست های خود در بخش های مختلف شهرداری اصفهان، به سامانه ارائه خدمات الکترونیکی شهرداری به آدرس my.isfahan.ir مراجعه کنند.  

 با توجه به اینکه در روزهای شیوع کرونا باید مراجعه شهروندان به سازمان ها، مناطق و ادارات شهرداری به حداقل میزان ممکن برسد و در عین حال خدمات به آنها ارائه شود، با تمهید شهرداری، شهروندان می توانند تقاضاها، پیگیری ها و دریافت خدمات را از طریق سامانه الکترونیکی طراحی شده انجام دهند.   

در همین راستا شهروندان اصفهانی با مراجعه به آدرس my.isfahan.ir و دریافت کد رهگیری می توانند درخواست های خود را ثبت و پیگیری کنند.    

در این سامانه امکان بارگزاری مدارک مورد نیاز در صورت لزوم هم فراهم شده است و کارکنان شهرداری در همه بخش ها موظف به بررسی و رسیدگی به درخواست های ارسال شده از سوی مردم هستند.

همچنین این سامانه امکان ثبت درخواست برای اکثر بخش های شهرداری اعم از حوزه شهردار، معاونت حمل و نقل و ترافیک، معاونت خدمات شهری، معاونت اقتصادی و مالی، معاونت برنامه ریزی، معاونت شهرسازی، معاونت عمران، اداره املاک شهرداری، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل، اداره کل حراست، اداره کل بازرسی، اداره کل منابع انسانی، اداره کل درآمد و اداره کل حقوقی را فراهم کرده است.

ثبت الکترونیکی درخواست های ملاقات با شهردار  

همچنین ثبت درخواست ملاقات با شهردار و ارسال و پیگیری درخواست به شهردار اصفهان از طریق مراجعه به سایت

Mayor.isfahan.ir قابل انجام است.  

اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان اعلام کرد: با توجه به ضرورت پیشگیری از انتشار ویروس کرونا به منظور حفظ سلامت شهروندان، سامانه غیرحضوری پیگیری درخواست های مردم از شهردار اصفهان، آماده پیگیری کامل همه درخواست های مردمی مرتبط با شهرداری اصفهان است.

137؛ پاسخگوی همیشه بیدار

علاوه بر این موارد، شهروندان می توانند کلیه سوالات و مشکلات خود را از طریق تماس با شماره 137، سامانه تلفنی ارتباط با شهروندان شهرداری اصفهان پیگیری کنند. این سامانه به صورت 24 ساعته و در هفت روز هفته پاسخگوی سوالات و دغدغه های شهروندان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز