گزارش اختصاصی برنا؛

رادمردانی که داوطلبانه به جنگ کرونا رفته اند

۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۱:۵۵
کد خبر: ۹۷۹۵۸۲
رادمردانی که داوطلبانه به جنگ کرونا رفته اند
انجمن رادمردان ایران هیچ‌گونه کمک مالی از ارگان‌ها قبول نمی‌کند و کمک‌رسانی انجمن، از طریق سرمایه‌ شخصی و کاملا بلاعوض است.در این راه، به گفته‌ خودشان صرفا قصد سهمیم شدن در حرکتی جهادی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در اصفهان،به طور اتفاقی در یکی از پیج‌های اینستاگرامی شاهین‌شهر با انجمن رادمردان ایران به مدیرعاملی مازیار گلکار است آشنا شدم که در این روزهای پرتنش، همت و همدلی این عزیزان، سرآغاز دلگرمی بود.

این انجمن به خاطر دیگران از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و آنچه در توان دارند برای یاری به هموطنانشان در طبق اخلاص می‌گذارند. آن‌ها تلاش می‌کنند در کمک‌رسانی برای پیامدهای ناگواری که سال‌های اخیر گریبان‌گیر مردم ایران بوده، سهیم باشند و دغدغه‌ اصلی آن‌ها کمک به مردم کشورشان است و در این‌راه خدمت می‌کنند.

حمید یلوه، روابط ‌عمومی انجمن رادمردان ایران می گوید: اکنون که بحث ویروس کرونا همه‌ جهان را فراگرفته و بنا به توصیه‌ کارشناسان امر، بهترین راه پیشگیری از ابتلا، ضدعفونی کردن و گندزدایی اماکن عمومی و رعایت بهداشت فردی‌است، ما هم دست به‌کار شدیم.

وی خاطرنشان کرد: ما خود را مسئول دانسته که همشهریان  را تا جای ممکن از خطر ابتلا، مصون کنیم و برای این‌کار، با تهیه‌  مواد ضدعفونی کننده که با نظارت مسؤول شبکه بهداشت انجام می‌شود، تاکنون بسیاری از اماکن عمومی در سطح شهر را گندزدایی و ضدعفونی کرده‌ایم و خود را در این رابطه برای خدمت ملزم می‌دانیم.

سرپرست روابط‌عمومی انجمن رادمردان ایران، در مورد انجمن گفت: ما با ۷ نفر اعضای هیئت مدیره از نزدیک به ۳سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده و در این مدت تمام توان خود را برای خدمت‌رسانی به‌کار برده است. از جمله، درشب یلدا با توزیع ۲هزار و پانصد بسته‌ حمایتی در بین اقشار کم‌برخوردار که از طریق بهزیستی شناسایی شده بودند، یاری رسانده و در هنگام سیل سیستان و بلوچستان با تهیه‌ی آرد و نان و غذای آماده، اقدام به کمک ‌رسانی برای سیل‌زدگان کرده و طی این سال‌ها، قبل از آغاز سال نو، با تهیه‌ی بسته‌های حمایتی و توزیع آن بین خانواده‌های نیازمند، باعث دلگرمی این قشر شده‌اند.

یلوه تصریح کرد: در حال حاضر از روز جمعه تاکنون، روزانه گروهی ۱۰ نفره متشکل از اعضای انجمن و افراد داوطلب، با ضدعفونی ساختمان‌‌هایی مانند درمانگاه شماره‌ ۱ و ۲ سرخوش، ساختمانها‌ی اداری سطح شهر و کمیته‌ امداد، مرکز بهداشت شهرک‌میلاد و کلینیک درمانی پارس، ضدعفونی ۳مرکز ترک‌اعتیاد و دستگاه‌های عابر بانک در سطح شهر، ساختمان‌های مسکن مهر، ضدعفونی پاساژها، هاپیرمارکت‌ها و بازار‌های فروش ماهی و ... فعالیت‌هایی‌است که به‌دست این انجمن صورت گرفته است و این فعالیت‌ها در روزهای آتی، همچنان ادامه دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز