اقدامات ضربتی مقابله با کرونا در شهرستان های اصفهان/اخذ مدارک رانندگان خاطی

۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۱:۲۴:۰۷
کد خبر: ۹۸۰۴۵۱
اقدامات ضربتی مقابله با کرونا در شهرستان های اصفهان/اخذ مدارک رانندگان خاطی
معاون عمرانی استاندار اصفهان، طی ابلاغی، با استناد به شانزدهمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا،فرمانداران چند شهرستان اصفهان را تا 15فروردین با قید فوریت، ملزم به اجرای اقداماتی نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، در ابلاغ حجت‌اله غلامی،آمده است:فرمانداران شهرستان های شاهین‌شهر و میمه، مبارکه و فلاورجحان و نجف‌اباد و بویین و میاندشت از ۳ فروردین نسبت به تشدیدایست و کنترل سلامت در مبادی ورود و خروج ششگانه استان اقدام و در صورت شناسایی افراد مشکوک به کرونا در مرحله اول اقدام به برگشت به مبدأ و در صورت مقاومت، کلیه‌  مدارک راننده و خودرو  اخذ و تحویل جمعیت هلال احمر می شود تا همزمان با ارائه‌ مدرک گواهی سلامت، مدارک تحویل داده شود.

کلیه فرمانداران استان با قید فوریت ازسوم فروردین ماه  نسبت به تشکیل اکیپ ایست و کنترل در مبادی ورودی و خروجی، با همکاری جمعیت هلال احمر و ناحیه مقاومت بسیج، نیروی انتظامی، شهرداری و اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اقدام و در صورت شناسایی افراد مشکوک به کرونا نسبت به برگشت به مبدأ و اخذ کلیه‌ مدارک راننده و تحویل به جمعیت هلال‌احمر اقدام نمایند.

مسدود نمودن کلیه‌ مسیرهای منتهی به پارک‌ها و مراکز تفریحی

کلیه‌ مراکز تجاری و فروشگاه‌هی غیر ضروری بجز فروشگاههای موادغذایی و مایحتاج روزانه و اقلام بهداشتی درمانی بنا به تشخیص فرماندار و اتحادیه اصناف شهرستان باید تعطیل باشد.

کلیه پارکینگ‌ها و توقفگاه‌های منتهی به مراکز تفریحی، ورزشی بوسیله تابلوی ورود ممنوع اطلاع‌رسانی و در صورت مشاهده پارک خودرو، توسط راهور نسبت به اعمال قانون اقدام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز