معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان:

در روزهای آینده شاهد سیر صعودی کرونا هستیم/نهضت خانه نشینی دنبال شود

۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۲۲:۰۰:۲۱
کد خبر: ۹۸۱۲۷۲
در روزهای آینده شاهد سیر صعودی کرونا هستیم/نهضت خانه نشینی دنبال شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان افزود: نهضت خانه نشینی باید با جدیت دنبال شود چون ممکن است در روزهای آینده شاهد سیر صعودی باشیم و لذا باید مراقبت های لازم داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، حیدر قاسمی روز سه شنبه در اولین شورای اداری استان در سال ۹۹ که به صورت ویدئو کنفرانس برگزارشد، گفت: بیماری کرونا ‌پدیده جدیدی در عرصه بین المللی است که سابقه نداشته و در کشور ما همه مجموعه ها به ویژه بخش بهداشت و درمان را درگیر کرده است و اقدامات جهادگونه این بخش جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به رخدادهای ۶ ماهه پایانی سال۹۸، افزود: بی شک این رخدادها در حوزه های سیاسی، امنیتی و اجتماعی شرایط ویره ای بوجود آورد و با همدلی و همراهی مردم و مسوولان از این آزمون ها گذر کردیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان با اشاره به مواجه کشور با ویروس کرونا در ماه آخر سال گذشته، افزود: در این فضای متفاوت گاهی برخی مسائل به واسطه گسترش شایعات از سطح مدیریت خارج می شود.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبات استان، دستگاههای مسوول اقدامات خوبی در حوزه رصد و پیگیری این فضا و پایش فضای روانی جامعه بوجود آمده است.

معاون استاندار اصفهان با اشاره ظرفیت های اجتماعی به ویژه در حوزه تشکل های مردمی و جوانان، بهره‌گیری از این فرصت ها را برای پایش و مدیریت فضای روانی جامعه ضروری دانست.

وی به راه اندازی پویش در خانه بمانیم در جامعه گفت: این پویش تجربه موفقی در حساسیت زایی و اداره یک جامعه ۸۰ میلیون نفری مطابق دستور العمل های بهداشتی با تاکید بر سرمایه های اجتماعی است.

قاسمی تاکید کرد: این موضوع در بستر اجتماعی و تقویت حس همکاری و همدلی امکان پذیر است که جامعه ایرانی همواره در جنگ، سیل و زلزله و امثال آن مشاهده آن بوده است.

وی ادامه داد: این ایجاد حساسیت باید به گونه ای محقق شود که با نشاط اجتماعی و اقدامات داوطلبانه مردمی همراه شود و گرنه هراس آفرینی می تواند مشکلات و تبعات منفی ایجاد کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز