معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان:

کنترل ورود به اصفهان به ارتش واگذار شد

۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۲۱:۳۴:۵۸
کد خبر: ۹۸۱۵۶۲
کنترل ورود به اصفهان به ارتش  واگذار شد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت:کنترل ورودی شمال و جنوب اصفهان به ارتش منطقه اصفهان واگذار شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، حجت اله غلامی روز پنجشنبه در جلسه کمیته حمل و نقل، باز و مسافر ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، گفت: نیروی‌های نظامی و انتظامی استان با قاطعیت و جدیت این اعمال قانون می کنند.

 

وی ادامه داد: کنترل ورودی شمال و جنوب اصفهان به ارتش منطقه اصفهان واگذار شده است و تمامی مسافران به موطن خود بازگشت داده خواهند شد و افرادی که در غربالگری ها مشکوک باشند به همراه خانواده به مدت ۱۴ روز قرنطینه می‌شوند.

 

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری افزود: رسانه‌ها در خصوص اطلاع رسانی نسبت به این امر نهایت تلاش را داشته باشند.

وی اضافه کرد: قاطعیت پلیس همراه با حفظ احترام و کرامت شهروندان خواهد بود ولی در عین حال هیچ گونه مماشاتی وجود ندارد.

غلامی تصریح کرد: بخش عمده جامعه حفظ سلامت، قرنطینه خانگی، پرهیز از مسافرت و دوری از اجتماعات را مراعات می‌کنند و آمارهای از کاهش ۸۰ درصدی سفرها دارد.

وی اضافه کرد: ولی متاسفانه بخش کمی از افراد این مسائل را مراعات نمی کنند و زحمت ها و خانه نشینی دیگران را خود می دهند و لذا در راستای حفظ سلامت جامعه با این افراد برخورد قانونی خواهد شد.

معاون کمیته حمل و نقل ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری افزود: تردد خودرو در شهر اصفهان روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ممنوع است و متخلفان اعمال قانون خواهند شد.

وی ادامه داد: تعطیلی آرامستان ها، گلزارهای شهدا و پارکها و تفرجگاهها و مراکز اجتماع تا ۱۵ فروردین ادامه دارد و شهرداری بر این مساله نظارت ویژه خواهد داشت.

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا اضافه کرد: چراغ های پارکهای سطح شهرها تا ساعت ۲۴ خاموش و بعد از آن نیز به خاطر مباحث امنیتی ۵۰ درصد آن خاموش خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز