معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان:

کنترل ورود به اصفهان به ارتش واگذار شد

۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۲۱:۳۴:۵۸
کد خبر: ۹۸۱۵۶۲
کنترل ورود به اصفهان به ارتش  واگذار شد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت:کنترل ورودی شمال و جنوب اصفهان به ارتش منطقه اصفهان واگذار شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، حجت اله غلامی روز پنجشنبه در جلسه کمیته حمل و نقل، باز و مسافر ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، گفت: نیروی‌های نظامی و انتظامی استان با قاطعیت و جدیت این اعمال قانون می کنند.

 

وی ادامه داد: کنترل ورودی شمال و جنوب اصفهان به ارتش منطقه اصفهان واگذار شده است و تمامی مسافران به موطن خود بازگشت داده خواهند شد و افرادی که در غربالگری ها مشکوک باشند به همراه خانواده به مدت ۱۴ روز قرنطینه می‌شوند.

 

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری افزود: رسانه‌ها در خصوص اطلاع رسانی نسبت به این امر نهایت تلاش را داشته باشند.

وی اضافه کرد: قاطعیت پلیس همراه با حفظ احترام و کرامت شهروندان خواهد بود ولی در عین حال هیچ گونه مماشاتی وجود ندارد.

غلامی تصریح کرد: بخش عمده جامعه حفظ سلامت، قرنطینه خانگی، پرهیز از مسافرت و دوری از اجتماعات را مراعات می‌کنند و آمارهای از کاهش ۸۰ درصدی سفرها دارد.

وی اضافه کرد: ولی متاسفانه بخش کمی از افراد این مسائل را مراعات نمی کنند و زحمت ها و خانه نشینی دیگران را خود می دهند و لذا در راستای حفظ سلامت جامعه با این افراد برخورد قانونی خواهد شد.

معاون کمیته حمل و نقل ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری افزود: تردد خودرو در شهر اصفهان روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ممنوع است و متخلفان اعمال قانون خواهند شد.

وی ادامه داد: تعطیلی آرامستان ها، گلزارهای شهدا و پارکها و تفرجگاهها و مراکز اجتماع تا ۱۵ فروردین ادامه دارد و شهرداری بر این مساله نظارت ویژه خواهد داشت.

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا اضافه کرد: چراغ های پارکهای سطح شهرها تا ساعت ۲۴ خاموش و بعد از آن نیز به خاطر مباحث امنیتی ۵۰ درصد آن خاموش خواهد بود.

 

نظر شما
پرونده ویژه