مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان:

برخورد قانونی با تردد وسائل نقلیه شخصی رانندگان تاکسی

۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۶:۰۰:۴۶
کد خبر: ۹۸۲۱۲۴
برخورد قانونی با تردد وسائل نقلیه شخصی رانندگان تاکسی
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت:در روزهای یازدهم تا سیزدهم فروردین‌ماه سال‌جاری هرگونه تردد وسائل نقلیه شخصی رانندگان تاکسی مشمول برخورد قانونی پلیس راهور خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان،هادی منوچهری مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان اظهار کرد: در روز‌های یازدهم تا سیزدهم فروردین‌ماه سال‌جاری هرگونه تردد وسائل نقلیه شخصی رانندگان تاکسی مشمول برخورد قانونی پلیس راهور خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت‌های ستاد مقابله و پیشگیری کرونا سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان، تصریح کرد: فعالیت‌های آموزشی برای رانندگان ۲۳ هزار تاکسی زرد در شهر اصفهان انجام شده و بروشور‌های آموزشی بین آن‌ها توزیع می‌شود همچنین آموزش‌های مجازی برای آن‌ها ارائه می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان ادامه داد: به رانندگان تاکسی برای تهیه مواد ضدعفونی کننده و استفاده از آن روی صندلی‌ها، دستگیره و دیگر قسمت‌های مورد نیاز خودرو آموزش لازم داده شده و باید روزی سه بار خودرو‌ها ضدعفونی شود.

او ادامه داد: اعتبار پروانه فعالیت رانندگان تاکسیرانان و آژانس‌ها تاکسی تلفنی که مدت آن‌ها تا اسفند ۹۸ به اتمام رسیده بود، تا پایان اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ تمدید شده و نیاز به مراجعه به سازمان و شرکت‌ها نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز