نحوه دریافت نسخه های دارویی با تلفن از داروخانه

۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۰:۲۰:۳۷
کد خبر: ۹۸۲۳۰۸
نحوه دریافت نسخه های دارویی با تلفن از داروخانه
اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان به منظور کاهش تردد و جلوگیری از مراجعه حضوری بیمه شدگان با راه اندازی خط تلفن ۳۴۱۶۶ پاسخگوی موارد تایید نسخ دارویی بیماران خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،مدیر روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: این اداره کل در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود و به منظور کاهش تردد و جلوگیری از مراجعه حضوری بیمه شدگان و قطع چرخه انتقال ویروس کرونا، با راه اندازی خط تلفن ۳۴۱۶۶ پاسخگوی موارد تایید نسخ دارویی بیماران خواهد بود.

 

مالوردی افزود: مسئولین داروخانه‌های طرف قرارداد می‌توانند از طریق تماس با شماره ۳۴۱۶۶ نسبت به تایید نسخ دارویی بیماران اقدام نموده و از تردد غیر ضروری مراجعین به اداره کل بیمه سلامت جلوگیری نمایند.

دبیر کمیته بحران اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: شیوع کرونا این هشدار را به مردم داد که باید الگوی رفتاری خود در موضوع سلامت و خود مراقبتی را تغییر دهند. مردم باید به سبک جدید زندگی عادت کنند و وقت خود را با اعضای خانواده به بهترین نحو بگذارند. همچنین افرادی که بدون علامت ناقل بیماری کرونا هستند با خارج شدن خود از آن می‌تواند تهدیدی برای دیگران باشند.

مالوردی ضمن قدردانی از تلاش‌های ایثارگرانه کادر درمانی و بهداشتی کشور که در خط مقدم مقابله با این بیماری قرار دارند افرود: تک تک افراد جامعه با توجه به مسئولیت اجتماعی خود باید به هشدار‌ها و ملاحظات که از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط اعلام می‌شود دقت نموده و با رعایت صحیح آن به ارتقای سلامت عمومی جامعه کمک کنند.

مسئول روابط عمومی بیمه سلامت استان اصفهان در پایان با اشاره به راه‌اندازی پاسخگویی تلفنی درباره کروناویروس در سامانه ۱۶۶۶ سازمان بیمه سلامت گفت: با هدف اطلاع رسانی و پاسخگویی به سوالات شهروندان در خصوص کرونا و جلوگیری از گسترش نگرانی و شایعات در بین مردم پزشکان و پیراپزشکان متخصص و مورد تایید به سوالات مردم پاسخ می‌دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز