رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان

آخرین آمار کرونا در درکاشان/آمار به هزارنفر نزدیک می شود

۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۱:۵۶:۲۲
کد خبر: ۹۸۲۶۹۶
آخرین آمار کرونا در درکاشان/آمار به هزارنفر نزدیک می شود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون نتیجه آزمایش ۸۳۱ نفر از بیماران مشکوک تنفسی مثبت اعلام شده است.

 

 به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،سید علیرضا مروجی  اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون نتیجه آزمایش ۸۳۱ نفر از بیماران مشکوک تنفسی مثبت اعلام شده است که ۷۱۵ مورد از این بیماران مربوط به کاشان و ۱۱۶ مورد مربوط به آران‌وبیدگل و شامل ۵۰۰ نفر مرد و ۳۳۱ نفر زن هستند.

وی با اشاره به اینکه نتیجه آزمایش ۳۶۳ نفر منفی بوده است، ادامه داد: در زمان حاضر ۳۲۴ بیمار داریم که ۳۰۲ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سایرین در آران‌وبیدگل بستری هستند، یک‌هزار و ۷۰۷ نفر تاکنون از بیمارستان‌های شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل مرخص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با توضیح درباره طرح غربالگری، اضافه کرد: این طرح همچنان در منطقه کاشان ادامه دارد و تا کنون نزدیک به ۷۵ درصد جمعیت برابر با ۳۷۰ هزار نفر از مردم دو شهرستان از سوی نیرو‌های حوزه بهداشت با همکاری بسیج غربالگری شدند و تیم‌های نظارتی ویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز به صورت دقیق بر این طرح نظارت می‌کنند.

او خاطرنشان کرد: از همکاری خوب مؤسسه‌های خیریه درمانی که در بحران کرونا موجب شدند بار مرکز‌های دولتی و بیمارستان‌های دولتی کاهش پیدا کند، تشکر می‌کنم.

 

 

نظر شما