سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

۸۰درصد مردم موارد ایمنی را رعایت می کنند/تامین تجهیزات مورد نیاز کادر درمانی

۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۷:۴۷:۴۵
کد خبر: ۹۸۲۸۴۸
۸۰درصد مردم موارد ایمنی را رعایت می کنند/تامین تجهیزات مورد نیاز کادر درمانی
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت:تامین تجهیزات مورد نیاز کادر درمانی بیمارستان‌های تحت مراقبت بیماران کرونایی استان اصفهان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سازمان غذا و داروی استان اجرایی شده است.
به گزارش خبرگزاری بر نا در اصفهان،آرش نجیمی اظهارداشت:آمار‌های دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان نشان می‌دهد بیش از ۸۰ درصد از مردم جامعه در مقایسه با چند روز گذشته نسبت به نکات و اصول رعایت بهداشت فردی، ماندن در خانه و عدم رفتن به مسافرت توجه ویژه‌ای داشتند.

او افزود:یکی از اقدامات موثر دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان طی چند روز گذشته تامین تجهیزات مورد نیاز کادر درمانی بیمارستان‌های تحت مراقبت بیماران کرونایی استان اصفهان بوده که این اقدام با همکاری همه جانبه سازمان غذا و داروی استان اجرایی شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان تاکید کرد:از جمله اصلی‌ترین تجهیزات مورد نیاز کادر درمانی بیمارستان‌های تحت مراقبت بیماران کرونایی استان که تامین شده است را می‌توان به تامین ماسک، لباس محافظتی، دستکش، کیت‌های تشخیص بیماری کرونا و محلول‌های ضد عفونی کننده اشاره داشت.

وی یادآور شد:امیدوار هستیم تا با مردم جامعه بتوانند با رعایت هرچی بیشتر نکات بهداشتی و عمل به دستورات و توصیه‌های مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان نقش بسزایی در ریشه کن کردن این بیماری در استان اصفهان داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز