استانداراصفهان:

نقش شرکت‌های دانش بنیان جهادی بود

۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۸:۰۰:۱۹
کد خبر: ۹۸۲۸۵۱
نقش شرکت‌های دانش بنیان جهادی بود
ستاندار اصفهان ضمن بازدید از شرکت صنایع الکترونیک ایران (صا ایران)، در جریان تولید دستگاه ترمومتر تب سنج این شرکت قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، دکتر عباس رضایی در این بازدید با بیان اینکه مهندسان ایرانی کار بزرگی انجام داده‌اند، اظهار کرد: این ترمومتری که در تب سنج‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد پیش از این ماهی یکبار و یا به صورت موردی توسط صا ایران تولید می‌شد و اما در حال حاضر و با توجه به نیاز کشور، تا کنون ۴۰ مورد از این دستگاه تولید شده به به فروش رسیده است.

وی با بیان اینکه صا ایران این دستگاه را به تولید انبوده رسانده است، افزود: خوشبختانه ۵۰ مورد دیگر تولید شده و آماده فروش است.

استاندار اصفهان ادامه داد: این تب‌سنج‌ها در مکان‌های بسیار پر جمعیت از جمله فرودگاه‌ها، کارخانجات، پایانه‌های مسافربری و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی این اتفاق را یک جهاد بزرگ دانست و خاطر نشان کرد: رفع نیازهای جامعه، به خصوص در شرایط خاص و حساس کنونی یک جهاد بزرگ است که تولید کنندگان ما در حال انجام آن هستند.

رضایی همچنین در خصوص پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا خطاب به مردم اظهار کرد: هرکسی به نحوی در این راه انجام وظیفه می‌کند و مردم نیز با در خانه ماندن می‌توانند در راه مقابله با این بیماری اثرگذار باشند.

وی به نقش شرکت‌های فناور و دانش بنیان در پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا اشاره و یادآور شد: اگر به شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مراجعه کنید با انواع تولیدات این شرکت‌ها در رابطه با مقابله با کرونا مواجه خواهید شد.

 

نظر شما