سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان :

۸۸۳ نفر اصفهانی کرونا دارند/حال ۱۷۶نفر وخیم است

۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۰۸:۳۵:۴۵
کد خبر: ۹۸۲۹۷۰
۸۸۳ نفر اصفهانی کرونا دارند/حال ۱۷۶نفر وخیم است
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گفت:اکنون ۸۸۳ نفر فرد مبتلا و بستری در بیمارستان‌ها وجود دارند و متأسفانه از این تعداد حال عمومی ۱۷۶ نفر وخیم‌تر از بقیه بیماران است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،آرش نجیمی گفت: در طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۴۹ بیمار جدید مشکوک به کرونا را داشتیم، اظهار کرد: در همین ۲۴ ساعت تعداد ۱۱۵ نفر از افرادی که امکان خروج از بیمارستان را داشتند و حال عمومی آنها مساعد شده بود، ترخیص شدند و برای تکمیل دوره درمان قرنطینه خانگی شده یا به مراکز مراقبتی مراجعه می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه در مجموع اکنون ۸۸۳ نفر افراد مبتلا و بستری در بیمارستان‌ها وجود دارند، گفت: متأسفانه از این تعداد حال عمومی ۱۷۶ نفر وخیم‌تر از بقیه بیماران بوده و مساعد نیست و این تعداد در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت و درمان هستند.

نجیمی با بیان اینکه این اتفاق یک تفریق مثبت به نفع افزایش موارد ابتلاء به این ویروس است، افزود: ما آرزو داریم روزی برسد که شاهد تعداد موارد بهبود یافته در ابتدا به اندازه ترخیص کرده‌ها باشیم و به مرور روند کاهش موارد ابتلاء اتفاق بیفتد.

 

نجیمی تصریح کرد: به طور یقین این بیماری یک دفعه از بین نمی‌رود و این اتفاق وابسته به مداومت مردم در تکرار رفتارهای بهداشتی است و با رعایت این موارد به مردم اطمینان می‌دهیم در اولین فرصت می‌توانیم از شر این ویروس رهایی پیدا کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز