۴۳۶ خودرو به پارگینگ رفتند/۳۸۲ تذکر به رانندگان خودرو‌های غیر بومی

۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۴:۰۷:۰۷
کد خبر: ۹۸۳۰۷۴
۴۳۶ خودرو به پارگینگ رفتند/۳۸۲ تذکر به رانندگان خودرو‌های غیر بومی
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت:طی ۷۲ ساعت اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ۴۳۶ خودرو جریمه پنج میلیون ریالی دریافت کردند و ۱۳ خودرو به توقفگاه منتقل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان،سردار مهدی معصوم بیگی  با اشاره به مصوبه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در خصوص ممنوعیت تردد‌ها در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین، افزود: سخت‌گیری‌ها و محدودیت‌ها برای حفظ سلامتی مردم است و، زیرا سلامت و امنیت دو نعمت و خط قرمزی هستند که ضربه به آنها، جبران‌ناپذیر است.

او اظهارداشت: طی ۷۲ ساعت اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ۴۳۶ خودرو جریمه پنج میلیون ریالی دریافت کردند و ۱۳ خودرو به توقفگاه منتقل شده است و نیروی انتظامی در برخورد با ناقضان مصوبات ستاد ملی و استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا مسامحه ندارد.

او ادامه داد: طی ۷۲ ساعت از آغاز اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ۲۵۲ خودرو در درون شهر و ۱۸۴ خودرو در بیرون شهر جریمه پنج میلیون ریالی شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: در این مدت همچنین ۱۱ خودرو در درون شهر‌ها و ۲ خودرو در بیرون شهر به دلیل سرپیچی از مصوبات این ستاد به توفقگاه منتقل شدند.

سردار معصوم بیگی با اشاره به ۲۲ هزار تذکر راهنمایی و رانندگی به رانندگان متخلف، گفت: از این تعداد هفت هزار ۳۸۲ تذکر به رانندگان خودرو‌های غیر بومی و ۱۴ هزار و ۷۰۰ تذکر به رانندگان حضور یافته در طرح زوج و فرد بوده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز