رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان خبر داد؛

حمایت از خانواده‌های مهندسین آسیب دیده از بیماری کرونا

۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۴:۳۱:۰۴
کد خبر: ۹۸۳۰۸۴
حمایت از خانواده‌های مهندسین آسیب دیده از بیماری کرونا
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان گفت: این سازمان با افتتاح حساب صندوق حمایت از اعضا با مبلغ پایه سه میلیارد ریال آماده حمایت از خانواده‌های مهندسین آسیب دیده از بیماری کرونا شده است.

 

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، غلامحسین عسکری با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای وظایف اجتماعی این سازمان برای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی با تشکیل ستاد مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ضمن مصوب کردن و پرداخت کمک مالی یک میلیارد ریالی به دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان، صندوق حمایت از اعضای سازمان را با موجودی سه میلیارد ریالی راه اندازی کرد.

وی افزود: همچنین آماده دریافت کمک‌های مهندسین خیّر از طریق شماره حساب ۵۶۳۷۰۶۱۷۷۳ نزد بانک تجارت و شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۶۲۵۰۵۱۴ به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان خواهد بود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان در تشریح اقدامات انجام گرفته در راستای کمک به مقابله با شیوع بیماری علاوه بر ارائه خدمات الکترونیک به منظور جلوگیری از حضور ارباب رجوع در سازمان، به فعالیت‌های فرهنگی مختلف از جمله برگزاری مسابقه آنلاین کتابخوانی، ارائه کدهای تخفیفی سایت‌های آموزشی و کتاب‌های الکترونیک، برگزاری جلسات مشاوره آنلاین جهت کمک به حفظ روحیه اعضا در دوران قرنطینه خود خواسته و انتشار محتوای آموزشی و فرهنگی اشاره کرد.

عسکری افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان به قدر ظرفیت و اختیارات خود به حمایت از اعضا، پرستاران و پزشکان استان می‌پردازد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز