مدارس اصفهان تا ۲۰ فروردین تعطیل است

۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۴:۳۸:۲۳
کد خبر: ۹۸۳۰۸۸
مدارس اصفهان تا ۲۰ فروردین تعطیل است
مدارس اصفهان تا ۲۰ فروردین وشاید بیشتر از آن درجهت فاصلبه گذاری اجتماعی تعطیل باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، کیانوش جهانپور امروز در ارتباط ویدئو کنفرانسی با خبرنگاران اظهار کرد: تعطیلی مدارس تا ۲۰ فروردین ادامه دارد و فاصله‌گذاری اجتماعی تا این تاریخ تمدید شده است.

وی افزود: ما امروز شاهد همکاری تنگاتنگ و هم‌افزایی دستگاه‌ها و قوای مختلف اعم از قوای مسلح، نیروهای نظامی و انتظامی، قوه قضائیه، دادستان‌ها در استان‌های مختلف هستیم.

جهانپور تاکید کرد: در عین حال با توجه به اینکه در روزهای پایانی نوروز قرار داریم و با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در زمینه تشدید فاصله‌گذاری اجتماعی و وضع مقررات برای اعمال محدودیت‌های بین‌شهری و درون‌شهری در برخی مناطق و عدم حضور در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها هماهنگی‌هایی با دستگاه قضائی در سراسر کشور به وجود آمده است که ما را در امتداد این مسیر و مدیریت این بیماری و مهار آن در هفته‌های آتی کمک می‌کند.

سخنگوی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه عمده مردم همراهی داشتند و با خودمراقبتی از حضور در تفرجگاه‌ها در روز ۱۳ فروردین خودداری خواهند کرد، گفت: امسال نوروزی مشابه سال‌های قبل نداشتیم و قطعاً روز طبیعت امسال هم مانند سال‌های قبل نخواهد بود. اگر اقلیتی هم با ساده‌انگاری برخورد کنند و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را جدی نگیرند، ممکن است با مانعی به نام قانون مواجه شوند.

وی درباره تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تصریح کرد: تعطیلی تا ۲۰ فروردین ادامه دارد و فاصله‌گذاری اجتماعی تا این تاریخ تمدید شده است و قاعدتاً تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و همه اماکنی که شامل طرح فاصله‌گذاری اجتماعی بود، ادامه دارد و برای بعد از بیستم هم مجدداً تصمیم‌گیری و یا بخشی یا همه آن تمدید می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز