تماس ۹ هزار شهروند اصفهانی با ۱۳۷ در نوروز

۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۰:۰۳:۰۲
کد خبر: ۹۸۳۴۹۷
تماس  ۹ هزار شهروند اصفهانی با ۱۳۷ در  نوروز
رییس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان گفت: تعداد پیام‌های ثبت شده مرتبط با کرونا سه هزار و ۲۵۹ مورد شامل ۳۴.۵ درصد از کل پیام‌های ثبت شده و ۵۲ درصد از کل پیام‌های اطلاع رسانی و مشاوره بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،حامد سحاریان  اظهار کرد: شهروندان اصفهانی از ابتدا تا روز دوازدهم فروردین‌ماه سال‌جاری، تعداد ۹ هزار و ۴۴۶ مرتبه با اداره ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس برقرار کردند تا درخواست‌ها و پیشنهادات خود را با کارشناسان این اداره در میان بگذارند.

 

وی افزود: کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی ۱۲ روز نخست فروردین ماه ۹۹ شش هزار و ۲۱۸ مورد (معادل ۶۵ درصد از کل پیام‌ها) اطلاع رسانی و مشاوره را به شهروندان ارائه کردند.

رئیس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان با بیان اینکه یک هزار و ۴۸۰ مورد از تماس‌ها پیرامون شماره تلفن مراکز بهداشتی بوده است، تصریح کرد: یک هزار و ۹۷ مورد از تماس‌ها پیرامون اطلاع رسانی موارد بهداشتی شامل توزیع اقلام بهداشتی، ارجاع به مشاوران کرونا و ارجاع به مراکز بهداشتی و پزشکی بوده است.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی در مورد تعطیلی اصناف، مترو، خطوط اتوبوسرانی، بسته بودن پارک‌ها و آرامستان باغ رضوان و محدودیت‌های ترافیکی مرتبط با کرونا از ابتدا تا روز دوازدهم فروردین‌ماه سال‌جاری ۴۹۰ پیام ثبت شد.

سحاریان با بیان اینکه ۱۹۲ پیام شهروندان مبنی بر درخواست ضدعفونی کردن محل بوده است، گفت: مجموع کل پیام‌های ثبت شده مرتبط با کرونا سه هزار و ۲۵۹ مورد شامل ۳۴.۵ درصد از کل پیام‌های ثبت شده و ۵۲ درصد از کل پیام‌های اطلاع رسانی و مشاوره بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز