مسابقه خانوادگی قرآن و عترت در اصفهان

۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۰:۳۹:۴۲
کد خبر: ۹۸۳۵۱۴
مسابقه خانوادگی قرآن و عترت در اصفهان
مسابقه خانوادگی قرآن و عترت از اول تا سی ام فروردین از طریق صفحه طرح خانه های نورانی در شبکه های اجتماعی برگزار می‌شود.
 

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، مسابقه خانوادگی قرآن و عترت با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رادیو قرآن از اول تا سی ام فروردین از طریق صفحه طرح خانه های نورانی در شبکه های اجتماعی همراه با جوایز ارزنده برگزار می‌شود.

این مسابقه در محورهای معارف و تفسیر قرآن، اخلاق در قرآن، معارف نهج البلاغه، معارف صحیفه سجادیه، حفظ و تلاوت قرآن در برنامه زنده "خانه های نورانی" در رادیو قران در ساعت 20 تا 20:30 هر شب در حال برگزاری است.

بر این اساس هر شب ساعت 20 پنج کلیپ تصویری با موضوعات پنج گانه در کانال طرح عیدانه " خانه های نورانی" در شبکه های اجتماعی و پیام رسان های طرح به آدرس khanehaye_norani ارائه می شود و از هر کلیپ یک سوال چهار گزینه ای( روزانه مجموعا 5 سوال) پرسش می شود و زمان پاسخ گویی به سوالات مسابقه هر روز از ساعت 20 همان روز تا ساعت 18 روز بعد است.

شرکت در این مسابقه به صورت خانوادگی طراحی شده است و هریک از اعضای خانواده (بالای پنج سال: شامل پدر و مادر و فرزندان) می توانند پس از ثبت نام اولیه، هر روز به سوالات مسابقه پاسخ و از جوایز روزانه بهره مند شوند.

خانواده هایی که بتوانند در پایان دوره برگزاری مسابقه(سی روز) بیشترین امتیاز را کسب کنند علاوه بر بهره مندی از جوایز روزانه، در قرعه کشی جوایز ویژه طرح نیز شرکت داده خواهند شد که بر این اساس هر شب ده جایزه یک میلیون ریالی به قید قرعه برای ده نفر و ده جایزه ویژه برای خانواده هایی که بیشترین امتیاز را در این طرح کسب نمایند، در نظر گرفته شده است.

خاطرنشان می‌شود، علاقه مندان جهت حضور در این مسابقه برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس Noor.ghoran.ir مراجعه نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز