فرمانده انتظامی استان اصفهان:

خودرو‌های غیر بومی فقط اجازه تردد از کنار گذر دارند

۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۲:۰۲:۵۳
کد خبر: ۹۸۳۵۴۰
خودرو‌های غیر بومی فقط اجازه تردد از کنار گذر دارند
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت:خودرو‌های شخصی با پلاک غیر بومی حق تردد به شهر و استان اصفهان را ندارند و تمامی تفرجگاه‌ها و محل‌های گردشگری تعطیل شده است.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان،سردار مهدی معصوم بیگی  افزود: ۷۰۰ دوربین ثبت تخلفات نیز در استان اصفهان فعال هستند و رانندگان متخلف را اعمال قانون می کنند.

 

وی ادامه داد:در راستای فرمان فرماندهی معظم کل قوا،مجموعه انتظامی استان اصفهان نیز از همان دقایق اولیه شروع طرح با تمام توان و بکارگیری همه تجهیزات در کنار دیگر دستگاه‌ها پای کار ایستاد.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی استان اصفهان در بیش از ۵۰۰ نقطه با همکاری تنگاتنگ عزیزان بسیج و دلاور مردان ارتش مستقر هستند و از ورود مسافران و خودرو‌های غیر بومی به شهر‌های این استان جلوگیری می‌کند و خودرو‌های غیر بومی فقط اجازه تردد از کنار گذر شهر‌ها را دارند.

سردار معصوم بیگی با اشاره به اینکه ۷۰۰ دوربین ثبت تخلفات نیز در استان اصفهان فعال هستند و رانندگان متخلف را اعمال قانون می‌کنند اظهار داشت: خودرو‌های شخصی با پلاک غیر بومی حق تردد به شهر و استان اصفهان را ندارند و تمامی تفرجگاه‌ها و محل‌های گردشگری تعطیل شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز