رئیس مجمع سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان استان اصفهان:

همدلی سمن ها در برابر کرونا یادآور روحیه دوره جنگ است/نمایندگان مجلس از سمن ها الهام بگیرند

۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۹:۲۷:۴۴
کد خبر: ۹۸۴۰۱۳
همدلی سمن ها در برابر کرونا یادآور روحیه دوره جنگ است/نمایندگان مجلس از سمن ها الهام بگیرند
رئیس مجمع سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان استان اصفهان گفت: تلاش‌های جوانان درسمن ها یادآور روحیه شهادت گونه و انقلابی دوره جنگ است وحتی می‌تواند برای نمایندگان مجلس الهام‌بخش باشد.

رئیس مجمع سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در اصفهان گفت: ده‌ها سازمان مردم‌نهاد در اصفهان در حال فعالیت برای پیشگیری، درمان و ایجاد قوت قلب در میان مردم در مواجهه با بیماری کرونا با اقدامات خیرخواهانه هستند. تشکل‌های جوانان با کمترین رسانه باانرژی و هوش جوانی هم‌پیمان شده‌اند تا کرونا را شکست دهند.

نادرگیویان پور در ادامه اظهار داشت: ضدعفونی مراکز عمومی، بانک‌ها توسط سمن «جوانان خلاق آینده‌ساز» و «سمن گردشگران جوان دالان کوه» از اقدامات سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان اصفهان در شهرستان‌های استان اصفهان بوده است. موسسه «ریحان راه امید» نیز دستکش لاتکس و پک های ضدعفونی برای مجموعه‌های نگهداری کودکان بی‌سرپرست تهیه‌کرده است.

وی ادامه داد: همچنین آماده‌سازی محلول‌های ضدعفونی‌کننده و توزیع ۳۰۰۰ بسته بین همشهریان با پیشگام شدن سمن‌هایی مانند موسسه پایدار کهن سپهرگان اسفرجان و سمن محیط بانان طبیعت بکر چادگان و نیز تولید و توزیع بسته‌های بهداشتی و انواع ماسک‌های پارچه‌ای در روستاهای استان و نیز در حاشیه شهر توسط جمعیت روستا و مهندسین استان در کنار تهیه بسته‌های ارزاق با پویش‌های متنوع مردمی جوانان استان اصفهان در حال انجام است.

گیویان پور گفت: پویش سبد همدلی عیدانِ سبد غذایی ویژه خانواده‌های بیماران و پرداخت کرایه نیازمندان و دیگر افراد جامعه محروم یکی از اقدامات مشترک گروه‌های جهادی، مؤسسات خیریه و سمن‌های جوانان بود؛ در این بسته‌ها ضمن ارائه مواد غذایی موردنیاز خانوار، مواد بهداشتی نیز در اختیار نیازمندان قرار داده می‌شود.

وی اظهار داشت: سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان استان اصفهان با یاری شبکه ملی امداد و نجات سمن‌های کشور و جلب اعتماد خیرین با بهره‌گیری از توان خیرین بی‌نام‌ونشان، خیریه مسجد سازان الزهرا، انجمن خیرین صنعتی، باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی، مؤسسات فرهنگی و مذهبی و نیز اقشار و اصناف مختلف کارگاه‌های کوچک و متوسط با پشتوانه تأمین مواد اولیه ایجاد کرد.

رئیس مجمع سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان اصفهان ادامه داد: سمن «رد پای رنگین‌کمان مهر» نیز در آموزش گروه‌های خیاطی پیشتاز بوده است و سمن ذهن خلاق پژوهشگر در ساماندهی مراجعین که روزانه بیش از ۳۰۰۰ عدد ماسک تولید می‌کند. همچنین کارخانه همدلی در سالن چندمنظوره ورزشی شهید نصر اصفهان راه اندازه شد تا البسه بیمارستانی به درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های سراسر کشور با تولید روزانه ۷۰۰ عدد گان ارائه و توزیع بشود.

گیویان پور در پایان گفت: مشارکت و همدلی اقشار و افراد در یک جریان اجتماعی و تلاش‌های جوانان استان اصفهان با کمک مسئولین و مدیران شهری کاری بی‌نظیر بود که یادآور روحیه شهادت گونه و انقلابی دوره جنگ است وحتی می‌تواند برای نمایندگان مجلس الهام‌بخش باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز