سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا تشریح کرد؛

اعلام زمان بازگشایی مدارس و دانشگاه های اصفهان

۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۹:۴۹:۱۸
کد خبر: ۹۸۴۰۲۳
اعلام زمان بازگشایی مدارس و دانشگاه های اصفهان
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: مدارس استان کماکان تا ۲۲ فروردین و دانشگاه‌ها تا۱۵ اردیبهشت تعطیل خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان؛حجت الله غلامی در نشست این ستاد گفت: مدارس استان کماکان تا ۲۲ فروردین و دانشگاه‌ها تا۱۵ اردیبهشت تعطیل خواهد بود.
 
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: اعمال قانون برای خودرو‌های متخلف که طرح زوج و فرد را راعایت نمی‌کنند به قوت خود باقیست و فرد متخلف ۵۰۰هزار تومان جریمه خواهد شد.

قرار شد بحث طرح تهیه شده برای مدارس که اداره کل آموزش و پرورش برای ستاد ملی ارسال شود که کلیات طرح این بود که با توجه به شرایط موجود، مدارس بازگشایی نشود مگر با اجرای برنامه ویژه که میزان شدت بیماری در استان بررسی و متناسب با میزان جمعیت دانش‌آموزی و میزان بیماری در شهرستان‌ها به ترتیب و مرحله‌ای نسبت به بازگشایی اقدام کنیم.

وی اظهار کرد: همچنین سامانه یکپارچه (شاد) که توسط وزارت آموزش و پرورش تهیه شده در فضای مجازی آموزش را ادامه دهد.

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در اصفهان گفت: پس از تعطیلی مدارس، سامانه شاد در کشور اجرا می‌شود و یا طرح پیشنهادی که به صورت مرحله‌ای از روستاها و یا مراکزی که شدت بیماری در آن‌ها کمتر است بازگشایی را خواهند داشت.

غلامی با اشاره به بازگشایی دانشگاه‌ها بیان کرد: بحث هر ۲ دانشگاه صنعتی و اصفهان این است که بازگشایی را تا ۱۵ اردیبهشت به تاخیر انداخته و بعد از این تاریخ با توجه به پروتکل‌های بهداشتی تهیه شده دانشگاه‌ها بازگشایی شوند که نیازمند تصمیم‌گیری از جانب ستاد ملی است.

وی با اشاره به برگزاری بیست و دومین جلسه این ستاد در استانداری تصریح کرد: طرحی توسط دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مطرح شد که ادامه روند فعالیت‌ها در استان از بیستم فروردین به چه صورت باشد که موضوعات و نقطه نظرات اعضا اخذ شد.

وی ادامه داد: از این رو باید اصلاحات لازم در طرح باید ابلاغ شود و طرح برای ستاد ملی ارسال شود.

غلامی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از پیشنهادات ستاد استانی این است که قرار شد به ستاد ملی ابلاغ شود این است که طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا ۳۰ فروردین ادامه پیدا کند.

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در اصفهان اظهار کرد: دستورالعمل ستاد ملی را با حداقل ظرفیت کارمندی که کمتر یک سوم مشاغل کارمندی و خدماتی شامل می‌شود باید مدیریت کنیم و حجم کارمندان را به سمت ادارات شاهد نباشیم.

وی گفت: همچنان تا بیستم فروردین تردد بین شهرها، غیر بومی‌ها و خارج شدن خودروها از شهر محل سکونت ممنوع است..

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز