«راس و ریس» از اصفهان به جشنواره جام جم می‌رود

۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۹:۰۳:۱۹
کد خبر: ۹۸۴۳۳۵
«راس و ریس» از اصفهان به جشنواره جام جم می‌رود
فیلم «راس و ریس» با داستانی طنز و گروه بازیگران اصفهان و تهران راهی جشنواره جام جم خواهد شد.

جلال احمدی، تهیه کننده فیلم «راس و ریس» در گفت و گو با خبرنگار برنا در اصفهان گفت: این فیلم با سفارش صدا و سیما در استان اصفهان فیلمبرداری شده است که با هدف شرکت در جشنواره جام جم ساخته شده و در حال حاضر در دست تدوین است.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و فیلم‌برداری صحنه‌های پایانی فیلم و رسیدن به جشنواره جام جم، مجبور بودیم  در شرایط سخت فیلم‌برداری را ادامه دهیم.

این تهیه کننده با اشاره به داستان فیلم، گفت: داستان حول محو شخصیتی می‌چرخد که ماجرای طنزی را به وجود می‌آورد. در این فیلم رضا توکلی، کیانوش گرامی و اسد الله یکتا بازیگرانی هستند که از استان تهران در این فیلم بازی کردند.

احمدی افزود: علی عابدی، مرتضی کیوانداریان و مهسا آقادادی از بازیگران بومی فیلم« راس و ریس» هستند. این فیلم با نویسندگی و کارگردانی سید میلاد بنی طبا برای شرکت در جشنواره جام جم تهیه شده است.

وی ادامه داد: یک ماه نگارش و بازنویسی فیلمنامه زمان برد و با توجه به شرایط حساس شیوع ویروس کرونا، در 19 روز کاری فیلمبرداری این فیلم را به پایان رساندیم.

تهیه کننده فیلم «راس و ریس» با بیان اینکه مسئولین استانی در همکاری با فیلمسازان کوتاهی می‌کنند، گفت: اواخر فروردین اخر مهلت ارسال تولیدات به جشنواره جام جم است و امید است با رایزنی از شبکه های سراسری پخش بگیریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز