رئیس انجمن قلب و عروق اصفهان:

ایجاد بنای یادبود پزشکان و پرستاران اتفاق مهمی است

۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۹:۰۹
کد خبر: ۹۸۵۴۱۹
ایجاد بنای یادبود پزشکان و پرستاران اتفاق مهمی است
رئیس انجمن قلب و عروق اصفهان گفت:پس از شیوع ویروس کرونا، انجمن قلب و عروق اصفهان بر اساس همیاری مالی اعضا اقدام به تهیه و توزیع اقلام محافظتی از جمله ماسک، دست‌کش، محلول‌های ضدعفونی، لباس‌های مخصوص بیمارستانی به طور رایگان برای اقشار هدف کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛توسلی در دیدار با شهرداراصفهان گفت: بیش از یک دهه از فعالیت انجمن قلب و عروق اصفهان می‌گذرد و امیدواریم در ادامه با همکاری بیشتر این انجمن و شهرداری در جهت افزایش اطلاعات قلبی و آگاهی جامعه قدم‌های بزرگی برداشته شود.  

توسلی اعلام کرد: پس از شیوع ویروس کرونا، انجمن قلب و عروق اصفهان بر اساس همیاری مالی اعضا اقدام به تهیه و توزیع اقلام محافظتی از جمله ماسک، دست‌کش، محلول‌های ضدعفونی، لباس‌های مخصوص بیمارستانی به طور رایگان برای اقشار هدف کرده است.  

وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری شهرداری اصفهان زمینه تعامل انجمن قلب و عروق شهر اصفهان با انجمن قلب و عروق شهر فرایبورگ آلمان برقرار شود.

توسلی گفت: همچنین ایجاد بنای یادبود ایثار پزشکان و پرستاران و کادر درمان اتفاق مهمی است که پیشنهاد آن به درستی از سوی شهردار اصفهان ارایه شد و جای تقدیر دارد.

.

 

 

نظر شما