سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا:

اعمال طرح زوج و فرد برای ترددهای درون شهری/ آغاز به کار مشاغل کم خطر از ۲۳ فروردین/ فعالیت پروژه‌های عمرانی بلامانع است

۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۹:۵۰:۴۰
کد خبر: ۹۸۶۰۸۴
اعمال طرح زوج و فرد برای ترددهای درون شهری/ آغاز به کار مشاغل کم خطر از ۲۳ فروردین/ فعالیت پروژه‌های عمرانی بلامانع است
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: با توجه به ساعت کاری ادارت که از ساعت 7 تا 14 اعلام شده است، از ساعت 8 تا 13 طرح زوج و فرد آغاز خواهد شد و از ساعت 15 تا 24 مجدد قانون زوج و فرد اعمال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حجت‌الله غلامی، در نشست خبری مجازی با اصحاب رسانه در ارتباط با مصوبات جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا، گفت: تردد در روزهای 21 و 22 فروردین بین شهری و بین استانی ممنوع است و هرگونه سفر با استان های مجاور و سایر استان‌ها متوقف خواهد شد. همچنین ورود و خروج شهرها را کنترل خواهیم کرد.

وی ادامه داد: با توجه به ساعت کاری ادارت که از ساعت 7 تا 14 اعلام شده است، از ساعت 8 تا 13 طرح زوج و فرد آغاز خواهد شد و از ساعت 15 تا 24 مجدد قانون زوج و فرد اعمال خواهد شد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا با بیان اینکه طبق اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا فعالیت اصناف کم خطر از 23 فروردین اغاز خواهد شد، ادامه داد: فعالیت مشاغل کم خطر به صورت مرحله‌ای آغاز خواهد شد و فروشگاه های بزرگ زنحیره‌ای که مایحتاج مردم را تامین نمی‌کنند، آرایشگاه‌ها، رستوران‌ها،اغذیه فروشی، کافی شاپ‌ها،نمایشگاه‌ها، تالارها، باشگاه‌ها، قهوه‌خانه‌ها جزو مشاغل پر خطری هستند که فعالیت آنها ممنوعیت دارد.

غلامی ادامه داد: کمیته حمل و نقل به صورت اضطراری برگزار خواهد شد تا وضعیت اتوبوس رانی، تاکسی رانی و مترو بررسی شود و با رعایت پروتکل های بهداشتی وضعیت شبکه حمل و نقل از سر گیری شود.

وی با اشاره به ساعت کاری ادارت، ادامه داد: ساعت کار ادارات 7 صبح تا ساعت 14است و تغییری در این ساعت کاری نداریم مگر در مواقع ضروری استانداران می‌توانند برای فرجه کوتاه برای تعطیلی پنجشنبه ها تصمیم گیری کنند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در ارتباط با ضدعفونی روستاهای اسستان اصفهان، تصریح کرد: روستاهای گردشگری از پذیرش مسافر منع شدند و برای ضدعفونی کردن روستا ها مقرر شد با توجه به تامین مایحتاج، روستاها نیازمندی‌های خود را از تعاونی آغاز کنند.

غلامی در ارتباط با فعالیت پروژه‌های عمرانی گفت: کلیه پروژه‌های عمرانی و ساختمانی می‌توانند با رعایت دستورالعمل های مبحث 12 مقررات ملی بهداشت و ایمنی فعالیت خود را آغاز کنند.

وی ادامه داد: سازمان نظام مهندسی موظف شده است با تشکیل کمیته بهداشت و ایمنی از پروژه های ساختمانی سطح شهر بازدید کرده و اگر پروژه ای نکات و پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده است اخطار گیرد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در ارتباط با فعالیت پروژه های عمرانی، افزود: در پروژه ‌های عمرانی مدیران موظف هستند کمیته‌ای را برای کنترل موارد بهداشتی تعیین کنند که وظیفه غربال گری بیماران، سرویس های بهداشتی، تردد وبحث پذیرایی و.. را مطابق با دستورالعمل‌های بهداشتی انجام دهند. همچنین نمایندگانی از طرف استانداری اصفهان از پروژه‌ها بازدید داشته موارد را به مراتب رسیدگی خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز