مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان خبر داد؛

توزیع خانه به خانه بسته‌های سلامت/اهدای بسته‌های بهداشتی به کودکان کار

۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۰۷:۰۷:۵۷
کد خبر: ۹۸۶۳۷۴
توزیع خانه به خانه بسته‌های سلامت/اهدای بسته‌های بهداشتی به کودکان کار
مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: علاوه بر اقدامات پیشگیرانه برای ویروس کرونا توزیع خانه به خانه بسته سلامت به ویژه در محله‌های کمتر برخوردار، ساختمان‌های اداری، تجاری، بهداشتی و درمانی در این منطقه انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،حمید اشرفی  اظهار کرد: ضدعفونی و گندزدایی روزانه و مستمر معابر، المان‌ها، مجموعه‌های بازی و حرکت درمانی در تمامی بوستان‌های سطح منطقه و ایستگاه‌های اتوبوس و … از دیگر اقدامات این منطقه برای مقابله با ویروس کرونا است.

 

وی تصریح کرد: تیم مدیریت بحران این منطقه همراه با تمامی تجهیزات و نیروهای تحت اختیار خود) یک دستگاه خودرو به همراه مخزن هزار لیتری و واتر جت سر خود، یک دستگاه واتر جت مکانیزه تمام اتوماتیک و پنج عدد مخزن ۲۰ لیتری کولی و چهار اکیپ آموزش دیده را برای ضدعفونی معابر به کار گرفته است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان ادامه داد: یک کانکس برای نیروهای امنیتی انتظامی و پلیس راهور در ورودی منطقه از سمت خیابان اشرفی اصفهانی برای عدم ورودی خودروهای غیر بومی به شهر استقرار یافته است.

وی تصریح کرد: نصب بنر اطلاع رسانی، توزیع پوستر و آموزش در سطح منطقه، مسدود کردن ورودی تمامی بوستان‌ها به خصوص ممانعت از ورود شهروندان در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه به بوستان‌های سطح منطقه، توزیع پلاستیک جمع‌آوری پسماند خودرویی در میادین و ورودی‌های منطقه، مصرف مواد ضد عفونی خالص به مقدار یک هزار و ۳۵۰ لیتر آب ژاول و ۲۲۵ هزار لیتر محلول حل شده، همکاری لازم در زمینه تحویل مواد ضدعفونی خالص آب ژاول به حوزه‌های بسیج و گروه‌های مردمی از دیگر اقداماتی است که در این منطقه انجام شده است.

اشرفی با بیان اینکه حفظ سلامتی کارکنان شهرداری و شهروندان در اولویت فعالیت‌های مدیریت شهری است، گفت: در این راستا به کارکنان و نیروهای خدماتی آموزش‌های لازم داده شده و ماسک و دستکش در اختیار نیروهای خدماتی گذاشته شده است.

وی افزود: بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، دستکش و بسته‌های آموزشی به کودکان کار اهدا شده و در این مسیر با تمام امکانات و ظرفیت‌ها اقدام می‌شود و در مقابل هیچ گونه سهل‌انگاری کوتاه نمی‌آییم.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: در سطح این منطقه پوستر و بنرهای آموزشی مقابله، کنترل و پیشگیری از کرونا ویروس برای اطلاع‌رسانی شهروندان نصب شده است.

وی با اشاره به ضدعفونی کردن ساختمان شهرداری منطقه ۱۱، افزود: دو نوبت ضدعفونی ساختمان شهرداری، اتاق‌ها، وسایل اداری و اداره خدمات شهری در دستور کار قرار دارد و هر روز این کار انجام می‌شود.

اشرفی ضمن تقدیر از همکاری و همراهی شهروندان، تاکید کرد: «ماندن در خانه» تا ریشه‌کن کردن کامل ویروس و قطع زنجیره انتقال از موضوعات مهمی است که همه مردم باید به آن توجه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز