معاون خرید ذوب آهن اصفهان

رکورد عبور از ۳ میلیون تن را عملی می کنیم

۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۰۷:۵۱:۲۹
کد خبر: ۹۸۶۳۷۸
رکورد عبور از ۳ میلیون تن را عملی می کنیم
معاون خرید ذوب آهن اصفهان گفت: ذوب آهن آمادگی لازم را دارد در سال جهش تولید برای اولین بار رکورد عبور از ۳ میلیون تن را عملی کند.
به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، مهندس محمدجعفر صالحی معاون خرید ذوب آهن اصفهان گفت:گزارشات صادرات سنگ آهن در دو ماه اول سال ۲۰۲۰  رقمی حدود ۸۰۰ هزار تن سنگ آهن صادر شده است که به نظر میرسد به میزان زیادی کاهش داشته است.

وی افزود:افزایش نرخ ارز و همچنین تغییر نرخ تبدیل قیمت ارزش بهای صادراتی سنگ آهن دو عاملی هستند که همچنان شرایط صادرات را جذاب و جذابتر میکند.با عنایت به نامگذاری سال ۹۹ به نام سال "جهش تولید " با تدبیر و آینده نگری مقام معظم رهبری ضرورت دارد، تدابیر لازم در جهت تحقق این شعار مدبرانه اندیشیده شود که یکی از این اقدامات مهم و اساسی می‌تواند ممنوعیت صادرات سنگ آهن است.

صالحی افزود: آغاز سال ۹۹ با محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا و اولویت حفظ جان پرسنل چه در شرکت ذوب آهن و چه در شرکت‌های طرف تجاری، کاهش ساعت کار، کاهش حضور پرسنل و در بعضی از شرکت‌ها هم تعطیلی شروع شدد. این در حالی است که فعالیت تامین و تدارک و پشتیبانی تولید، فعالیتی وقفه ناپذیر است.

این مقام مسئول گفت: تعطیلات پایان سال و تعطیلات ناشی از بیماری کرونا، سختی کار تامین تدارک را دوچندان نمود، اما با یاری خداونداز این مشکل هم عبور خواهیم کرد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز