سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری با بیماری کرونا در اصفهان:

از فردا ممنوعیت تردد بین شهری نخواهیم داشت/فقط مترو تعطیل است

۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۰۸:۰۷:۵۳
کد خبر: ۹۸۶۳۸۱
از فردا ممنوعیت تردد بین شهری نخواهیم داشت/فقط مترو تعطیل است
سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری با بیماری کرونا در اصفهان گفت: از روز شنبه 23 فرودین ماه ناوگان حمل ونقل عمومی اصفهان به جز مترو فعالیت خود را آغاز کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان،حجت الله غلامی گفت: قرار است از ۲۳ فروردین دو سوم کارکنان دولت و کارگران واحد‌های تولیدی برسر کار حاضر شوند که برحجم سفر‌های درون شهری افزوده می‌شود.

وی در ادامه افزود: همچنین اصناف کم خطر بر حجم سفر‌ها می‌افزایند و دیگر ممنوعیت تردد بین شهری نخواهیم داشت بنابراین پیش بینی می‌شود حجم سفر‌ها قابل ملاحظه باشد از این رو برای کنترل حجم سفر‌ها در خصوص فعالیت اتوبوسرانی و حمل و نقل عمومی با حداکثر ظرفیت تصمیم‌گیری شد.

غلامی گفت: تصمیم بر این است که از این روز به بعد شمار اتوبوس‌های درون شهری با توجه به حجم مسافر تعدیل و یا افزایش پیدا کند و مسافران داخل اتوبوس‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از این شبکه استفاده کنند.

غلامی بیان کرد: مقرر شد تمامی مسافران با ماسک وارد اتوبوس‌ها شوند و نیرو‌هایی را برای تذکر به افرادی که بدون ماسک هستند اضافه شده همچنین ضدعفونی همزمان با سوار شدن انجام شود.

او با اشاره به فعالیت تاکسیرانی اظهار داشت: قرار شد حداکثر سه سرنشین همراه با ماسک و مواد ضدعفونی کننده از تاکسی استفاده کنند؛ آژانس‌ها و تاکسی‌های اینترنتی (اسنپ و تپ سی) هم با رعایت قانون زوج و فرد فعالیت خود را از سر بگیرند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری با بیماری کرونا در اصفهان گفت: قطار شهری تا زمانی که مشخص شود سایر وسایل حمل و نقل عمومی جوابگوی حجم سفرهاست یا خیر همچنان تعطیل است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز