توزیع رایگان ماسک و دستکش بین رانندگان خطوط تاکسی رانی

۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۰۷:۰۹:۴۴
کد خبر: ۹۸۷۰۹۲
توزیع رایگان ماسک و دستکش بین رانندگان خطوط تاکسی رانی
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: توزیع رایگان ماسک و دستکش بین رانندگان خطوط تاکسی شهری اصفهان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،هادی منوچهری  اظهار کرد: در مرحله نخست توزیع رایگان ماسک و دستکش بین رانندگان تاکسی خطوط شهری اصفهان بیش از دو هزار و ۵۰۰ خودرو تاکسی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: رانندگان بیش از دو هزار و ۵۰۰ خودرو تاکسی بسته بهداشتی شامل: ماسک، دستکش و بروشور آموزشی طبق پروتکل ویژه حمل ونقل را به رایگان دریافت خواهند کرد.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان ابراز امیدواری کرد با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته تمام ۱۳ هزار تاکسی پلاک ت "خودرد زرد" و آژانس‌های محلات ظرف هفته جاری  بسته های بهداشتی مرتبط با شیوع ویروس کرونا را دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: این اقلام توسط بازرسان سازمان تاکسیرانی به رؤسای  خطوط در محل‌های هر خط برای تحویل به رانندگان زیرمجموعه ارایه می‌شود و در مرحله بعدی رانندگان گردشی و آژانس‌های محلات تحت پوشش طرح قرار خواهند گرفت.

منوچهری گفت: اقلام بهداشتی به صورت  روزانه بین خطوط  توزیع می‌شود و روند آن تا کنترل بیماری ویروس کرونا ادامه خواهد داشت و هفتگی بسته های بهداشتی بعدی توزیع خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز