سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در اصفهان:

آغاز فعالیت صنوف کم خطر/ متخلفان از دستورالعمل‌های بهداشتی را به شماره ۱۹۰ معرفی کنید/ پلمپ مجدد واحدهای صنفی متخلف

۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۰۷:۳۲:۲۶
کد خبر: ۹۸۷۰۹۵
آغاز فعالیت صنوف کم خطر/ متخلفان از دستورالعمل‌های بهداشتی را به شماره ۱۹۰ معرفی کنید/ پلمپ مجدد  واحدهای صنفی متخلف
سخنگوی ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به ضرورت اجرای دستور العمل‌های بهداشتی در موفقیت طرح فاصله گذاری هوشمند، گفت: مردم واحدهای صنفی متخلف از دستورالعمل‌های بهداشتی را به شماره ۱۹۰ معرفی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، حجت اله غلامی در حاشیه بیست و پنجمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: قطعا قوی ترین سیستم نظارت، نظارت مردمی است و در حوزه سلامت و بهداشت نیز این نظارت می تواند بیشترین تاثیر را داشته باشد.

وی با اشاره به ملزم شدن واحدهای صنفی به رعایت پروتکل های بهداشتی، افزود: فعالیت این واحدها منوط به اجرای این دستورالعمل ها است و عدم اجرای آن منجر به پلمپ مجدد آن واحد صنفی خواهد شد که قطعا خوشایند اصناف نیست.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: البته جدای از نظارت مردمی، سیستم بازرسی گسترده‌ای با حضور دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات، استانداری و اتاق اصناف با همکاری نیروی انتظامی بر روند فعالیت اصناف نظارت دارند.

وی همچنین با اشاره به آغاز فعالیت صنوف کم خطر از امروز، خاطر نشان کرد: بخش قابل توجهی از حمل و نقل عمومی به منظور مدیریت ترددها فعالیت خود را آغاز کردند.

غلامی ادامه داد: ظرفیت بی آر تی های شهری با حضور نیروی انتظامی کنترل شد و به مردم نیز توصیه می‌شود، در راستانی قطع زنجیره کرونا دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز