بارش های بهاری مهمان شرق و شمال شرق اصفهان میشود

۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۵:۴۵:۲۵
کد خبر: ۹۸۷۹۵۷
بارش های بهاری مهمان شرق و شمال شرق اصفهان میشود
کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت:بارش های رگباری بهاری، گاهی همراه با رعد و برق در ساعات بعد از ظهر و شب در مناطق شرقی و شمالی استان اصفهان پیش بینی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ ویکتوریا عزتیان، کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان اظهار کرد: ناپایداری‌های جوی دو روز آینده به صورت افزایش ابر و گاهی وزش باد به نسبت شدید در بسیاری از مناطق استان اصفهان خواهد بود.

وی ادامه داد: بارش‌های رگباری بهاری، گاهی همراه با رعد و برق در ساعات بعد از ظهر و شب در مناطق شرقی و شمالی استان پیش بینی می‌شود.

عزتیان با اشاره به احتمال بارش رگباری موقت در کلان شهر اصفهان از بعد ظهر امروز، افزود: سامانه بارشی جدید و به نسبت قوی پایان هفته وارد استان خواهد شد.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تا دو درجه سانتی گراد کاهش خواهد داشت، گفت: خوروبیابانک با ۲۳ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با شش درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان خواهند بود.

وی افزود: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۲۱ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به شش درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان همچنین با صدور اطلاعیه جدید اعلام کرد: فعالیت امواج ناپایدار از اواسط امروز دوشنبه در مناطق شمالی، شمال شرق و شرق استان آغاز می‌شود؛ از این رو بارش باران و تگرگ، گاهی رگبار و رعد و برق، صاعقه و وزش باد شدید تا روز سه شنبه پدیده غالب این مناطق خواهد بود. در اثر فعالیت این امواج احتمال آب گرفتگی معابر عمومی، روان آب و لغزندگی جاده‌ها وجود دارد.

 

نظر شما