شهردار اصفهان:

بودجه سال ۹۹ شهرداری اصفهان به شش هزار میلیارد تومان افزایش یافت

۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۲:۴۸:۱۸
کد خبر: ۹۸۹۲۲۶
بودجه سال ۹۹ شهرداری اصفهان به شش هزار میلیارد تومان افزایش یافت
91درصد از بودجه چهار هزار و یکصد میلیارد تومانی سال گذشته شهرداری اصفهان محقق شد و در این راستا تصمیم گرفتیم بودجه امسال را به شش هزار میلیارد تومان افزایش دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ قدرت الله نوروزی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به اقدامات شهرداری در بخش عمران و ارایه گزارشی از وضعیت پروژه های عمرانی، اظهار کرد: یکی از برنامه ها در این بخش، توسعه طرح‌های کوچک در داخل شهر در کنار ابرپروژه‌ها است.

وی تصریح کرد: سال گذشته در حوزه عمرانی اقدامات خوبی توسط شهرداری اصفهان انجام شد که امسال قصد داریم پروژه‌های کوچک در داخل شهر اجرا شود.

شهردار اصفهان افزود: از بودجه چهار هزار و یکصد میلیارد تومانی سال گذشته شهرداری اصفهان حدود ۹۱درصد آن محقق شد و در این راستا تصمیم گرفتیم بودجه امسال را به شش هزار میلیارد تومان افزایش دهیم.

وی ادامه داد: با این افزایش بودجه به دنبال روش‌های جدید برای تحقق بودجه در شرایط کنونی هستیم.

نوروزی با تاکید بر لزوم رعایت بهداشت از سوی شهروندان در شرایط شیوع کرونا افزود: شهرداری علاوه بر عملیات ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهر، ۱۲۰ هزار بسته شامل اقلام بهداشتی را میان شهروندان مناطق کمتر برخوردار توزیع کرده است.

وی با اشاره به پیشرفت مطلوب طرح سالن گلستان شهدا گفت: سعی کرده‌ایم تا این طرح در شهریورماه سال جاری در اختیار شهروندان قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز