سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان:

آخرین آمار بیماران مبتلا به کرونا در استان اصفهان/۸۲۵ نفر در بیمارستان بستری شدند

۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۲:۱۳
کد خبر: ۹۹۰۵۶۳
تعداد بستری شدگان بیماران کرونایی از مراکز درمانی در استان اصفهان ۸۲۵ نفر است که ۱۹۵ بیمار مبتلا به کرونا با وضعیت شدید بیماری در بخش‌های آی سی یو مراکز درمانی تحت درمان هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ آرش نجیمی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۴۵ بیمار از مراکز درمانی ترخیص شده اند، گفت: هم اکنون تعداد بستری شدگان بیماران کرونایی از مراکز درمانی در استان اصفهان ۸۲۵ نفر است که ۱۹۵ بیمار مبتلا به کرونا با وضعیت شدید بیماری در بخش‌های آی سی یو مراکز درمانی تحت درمان هستند.

وی بیمارستان های خورشید، امین، غرضی و عیسی بن مریم را بیمارستان‌های مرجع بستری بیماران کرونایی کلانشهر اصفهان اعلام کرد و گفت: در پی قرطینه خانگی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ایام عید نوروز، اکنون تعداد بیماران کرونا در اصفهان به مرحله ثبات رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان افزود: درصورت عدم رعایت بهداشت فردی و تردد‌های غیر ضرور در خیابان‌ها ومعابر، در اردیبهشت ماه با افزایش تعداد مبتلایان کرونا روبرو خواهیم شد.

نجیمی ادامه داد: رعایت بهداشت فردی، شستشوی مرتب دست ها، در خانه ماندن، اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی، برای پیشگیری از این بیماری نفس گیر لازم است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز