بازگشایی آرامستان های شهرداری با رعایت پروتکل بهداشتی

۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۶:۰۳
کد خبر: ۹۹۰۵۶۶
بازگشایی آرامستان های شهرداری با رعایت پروتکل بهداشتی
آرامستان های شهرداری با رعایت پروتکل و دستورالعمل‌های بهداشتی مجدد فعال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ احمدرضا مرادی با اشاره به بازگشایی مجدد آرامستان ها گفت: با توجه به اتخاذ تدابیر ویژه مبنی بر برگزار نشدن مراسم زیارت اهل قبور در ایام پایانی سال گذشته و همچنین مراسم مرتبط با ایام سال نو در آرامستان‌ها و باعنایت به اینکه در راستای رعایت پروتکل و دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور کنترل شیوع بیماری کرونا، مراسم زیارت اهل قبور توسط عموم مردم تاکنون برگزار نشده، ضمن قدردانی از همراهی و همکاری شهروندان، بار دیگر فرصت زیارت اهل قبور برای بازماندگان و بستگان مهیا شده است.

وی افزود: ضرورت دارد همشهریان در جهت پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا علاوه بر توجه به اصول و دستورالعمل‌های بهداشتی با رعایت برخی موارد برای زیارت اهل قبور و انجام مناسک خاکسپاری اموات به آرامستان باغ رضوان و سایر آرامستان‌ها مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با اشاره به لزوم رعایت موارد مهم پیشگیری از شیوع کرونا هنگام زیارت اهل قبور و انجام مناسک خاکسپاری اموات توسط شهروندان، گفت: افراد باید از هرگونه تجمع و ازدحام به ویژه در محیط‌های سربسته جداً خودداری کنند.

وی با بیان اینکه رعایت فاصله‌گذاری هوشمند در مراسم‌ها و تجمعات الزامی است، ادامه داد: برگزاری مراسم‌ها و حضور افراد در محوطه آرامستان و همچنین زیارت اهل قبور باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت پذیرد و اصول بهداشتی را رعایت و حتما از ماسک و دستکش استفاده شود.

مرادی 55تاکید کرد: شهروندان باید از توزیع هرگونه مواد خوراکی و آشامیدنی در قالب پذیرایی، خیرات و نذورات در آرامستان‌ها پرهیز کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز