شهرداراصفهان:

گره‌های کور اداره ثبت هموار می شود

۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۸:۵۰:۰۵
کد خبر: ۹۹۲۱۶۹
گره‌های کور اداره ثبت هموار می شود
شهردار اصفهان گفت:هرکجا نیاز باشد شهرداری آماده ارائه خدمات و همکاری است تا کیفیت خدمات افزایش یابد و مردم آرامش و آسایش بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،قدرت الله نوروزی امروز در آیین امضای «تفاهم‌نامه استفاده مشترک از خدمات نقشه برداران نظام مهندسی جهت اجرای عملیات پیش تفکیک آپارتمان قبل از صدور گواهی پایان کار»، اظهار کرد: اداره ثبت اسناد و املاک امور مرتبط با تمام مایملک کشور و اموال غیرمنقول که نیاز به تثبیت دارد را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه اداره ثبت اسناد و املاک یکی از ادارات بسیار مهم، حساس و سرنوشت ساز به شمار می‌رود، افزود: مبنای استنادی بسیاری از آرای دادگاه‌ها و قضاوت قضات، اعمال و نظرات اداره ثبت اسناد و املاک است و سرنوشت بسیاری از اختلاف‌ها و تعارض‌ها در این اداره رقم می‌خورد، بنابراین فعالیت این اداره بسیار حائز اهمیت است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه یکی از ساختار‌های مهم اجتماعی، ایجاد نظم عمومی در جامعه است که به برقراری عدالت کمک می‌کند، تصریح کرد: اداره ثبت اسناد و املاک دارای اموال و املاک متعدد، متعلق به شهروندان شهر است که می‌تواند از ثبات خوبی برخوردار باشد.

او ادامه داد: برگزاری این گونه نشست‌ها و تعامل‌ها از اقدامات ضروری است که باید تداوم داشته باشد تا در راستای تعامل بیشتر، این دو دستگاه از امکانات یکدیگر برخوردار باشند.

نوروزی گفت: تفاهم نامه‌ای که امروز امضا شده مسیر زندگی را برای همه آسان‌تر می‌کند.

او ابراز امیدواری کرد: تفاهم نامه تنظیم شده با دستورالعمل‌های اجرایی شورای شهر، شهرداری، اداره ثبت اسناد و املاک، همه گره‌های کور و تنگنا‌های موجود را هموار کند و امور را به گونه‌ای روان سازی کند که متخصصان به اهداف تعیین شده دسترسی پیدا کنند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه شهرداری اصفهان از تعامل با اداره ثبت اسناد و املاک نهایت استفاده و بهره مندی را خواهد برد، اظهار امیدواری کرد: انعقاد تفاهم‌نامه استفاده مشترک از خدمات نقشه برداران نظام مهندسی جهت اجرای عملیات پیش تفکیک آپارتمان قبل از صدور گواهی پایان کار، آغازی برای ساختن بهتر شهر باشد.

او تأکید کرد: هرکجا نیاز باشد شهرداری آماده ارائه خدمات و همکاری است تا کیفیت خدمات افزایش یابد و مردم آرامش و آسایش بیشتری داشته باشند.

نوروزی اظهار کرد: اگر همه در کشور تلاش کنند تا مردم احساس رضایت درونی کنند بی شک امنیت به معنای واقعی برقرار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز