سخنگوی ستاد استانی مبارزه با کرونا :

بازگشایی مساجد در مناطق کم خطر استان اصفهان

۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۹:۴۴:۳۸
کد خبر: ۹۹۵۴۵۴
بازگشایی مساجد در مناطق کم خطر استان اصفهان
سخنگوی ستاد استانی مبارزه با کرونا گفت: مساجد استان اصفهان بعد از بررسی و شناسایی مناطق کم خطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در  اصفهان؛ حجت الله غلامی در گفت و گوی اینستاگرامی با مردم استان اصفهان از مصوبات جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد و گفت: در این جلسه بسته پیشنهادی ویژه اصناف را جهت بررسی به ستاد ملی مبارزه با کرونا ارسال کردیم که پس از تصویب توسط ستاد ملی به استان ابلاغ شود.

وی در ارتباط با بازگشایی مساجد و اماکن مقدس، تصریح کرد: بنابر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، مناطق و محلات سفید و کم خطر استان اصفهان مشخص خواهند شد و مساجد و اماکن مقدس آن محلات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باز خواهد شد.

سخنگوی ستاد استانی مبارزه با کرونا افزود: با توجه به اینکه سفر های بین استانی برداشته شده است؛ استان اصفهان با مسافرانی رو به رو است که برای کار به اصفهان سفر می‌کنند و نیاز به اقامت دارند. طبق جلسه‌ای که با اتحادیه هتل داران داشتیم، قرار بر این شدهتل‌ها برای پذیرش پنجاه درصد ظرفیت هتل اعلام آمادگی کرده و بعد از بازدید اداره کل میراث فرهنگی و دانشگاه علوم پزشکی، فعالیت خود را آغاز کنند.

غلامی با اشاره به کوچ فصلی عشایر، ادامه داد: هلال احمر استان اصفهان در 12 ورودی استان اصفهان حضور خواهند داشت و پس از غربالگری عشایر و اهدای 10 بسته بهداشتی و آموزشی وارد استان شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز