استاندار اصفهان اعلام کرد:

تصویب چهارمصوبه شورای سیاست گذاری در منطقه علم و فناوری استان اصفهان

۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۱۳:۳۲:۲۰
کد خبر: ۹۹۵۶۹۱
تصویب چهارمصوبه شورای سیاست گذاری در منطقه علم و فناوری استان اصفهان
چهار مصوبه هیات اجرایی در جلسه شورای سیاستگذاری منطقه ویژه علم و فناوری استان اصفهان تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ عباس رضایی در جلسه شورای سیاستگذاری منطقه ویژه علم و فناوری استان اصفهان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به شیوع بیماری کرونا، گفت: متاسفانه این مساله موجب شد تاخیری در برگزاری جلسات این شورا ایجاد شود.

وی ادامه داد: امروز استان با چالش‌های مختلفی مواجه است و برای برون رفت از این چالش ها باید به نگاه‌های جدید و فناورانه روی آورد.

استاندار تاکید کرد: سرعت یافتن جلسات این شورا موجب تسریع در عملی شدن مصوبات و حرکت استان در مسیر رشد و توسعه با محوریت علم و فناوری خواهد شد.

جلسه شورای سیاستگذاری منطقه ویژه علم و فناوری استان اصفهان به صورت ویدئو کنفرانس با حضور استاندار و معاونان وی، اتاق‌های بازرگانی اصفهان و کاشان، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، شهرداری اصفهان، سازمان‌های جهاد کشاورزی و صمت، دانشگاه‌های اصفهان، علوم پزشکی و صنعتی اصفهان و اداره کل اقتصاد و دارایی استان و همچنین برخی صاحب نظران عضو شورا برگزار شد

در این جلسه چهار مصوبه هیات اجرایی در خصوص راه اندازی گلخانه‌های خود پایدار، مرکز بازی‌درمانی و عرصه بازی‌های جدید، شیرین سازی بدون پسآب آب‌های شور و طرح ایمپلنت ملی پس از بحث و تبادل نظر تصویب شد.

همچنین مقرر شد دوره آموزشی ویژه مدیران با هدف آشنا ساختن بیشتر مدیران استان با منطقه ویژه علم و فناوری اصفهان برگزار شود و دستگاه‌های اجرایی نیز جهت هماهنگی بیشتر رابطان خود را به هیات اجرایی این شورا معرفی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز