کارشناس ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اعلام کرد:

ضربه فنی کرونا بر اقتصاد ورزش

۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۶:۱۸:۵۸
کد خبر: ۹۹۶۵۱۵
تعطیلی و واگذاری بسیاری از باشگاه‌های ورزشی وخروج بخش خصوصی از سرمایه گذاری در ورزش نگرانی‌ها در این قسمت از اقتصاد ورزش کشور بیشتر میشود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حمید اسماعیلی، مدرس و کارشناس ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: اقتصاد در ورزش کاملا وابسته به حضور ورزشکاران و خریداران خدمات در محیط‌های ورزشی است. با توجه به جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و قرنطینه خانگی بوجود آمده،  ۳ اتفاق در حال رخداد است.

او ادامه داد: اتفاق اول ورشکستگی باشگاه‌هایی است که مستاجر هستند و بیکار شدن مربیان ورزشی که از این راه امرار معاش می کردند؛ که این اصلا اتفاق خوبی برای ورزش کشور نیست.

کارشناس ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: اتفاق دوم استقبال مردم از ورزش‌های همگانی و اضافه شدن بازار فروش فعالیت‌های مجازی و تکنولوژی‌های مدرن در خدمات ورزشی و اتفاق سوم ورود خدمات بهداشتی به حوضه ورزش کشور است.

حمید اسماعیلی تاکید کرد: در حال حاضر با تغییر ناگهانی رویداد‌های جهانی پیرامون بیماری کرونا امیداست که مسئولان کشور در حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی و بالا بردن رشد سرانه ورزشی استان‌ها توجه و نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز