رییس شورای اسلامی شهر اصفهان:

جزئیات بسته تشویقی ساخت و ساز / در فاصله گذاری اجتماعی تعارف نداریم/ اعتراض سازمان های زیست محیطی به باغ وحش صفه

۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۰۹:۲۷:۴۹
کد خبر: ۹۹۶۶۸۹
جزئیات بسته تشویقی ساخت و ساز / در فاصله گذاری اجتماعی تعارف نداریم/ اعتراض سازمان های زیست محیطی  به باغ وحش صفه
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید در مدیریت شهری همچنان فاصله گذاری اجتماعی با قوت ادامه پیدا کند و به یک باور اجتماعی بدل شود .

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی صبح امروز - یکشنبه - در یکصدو بیست و یکمین صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد : در جلسه گذشته و با یک مصوبه  فوق العاده بسته تشویقی ساخت و ساز در شورا به تصویب رسید.با همکاری رسانه ها بایداز هر گونه اقدام توافقی و اقدام مضاعف بر مردم جلوگیری شود، زمان بندی این مصوبه به گونه ای است که هرچه شهروندان  زودتر به شهرداری مراجعه کنند تخفیف بیشتری نصیب آنها  خواهد شد.

 

نصر اصفهانی تصریح کرد: این روزها مواجه با اعتراض شهروندان و سازمان های مردم نهاد زیست محیطی هستیم که از مدیریت شهری در خصوص باغ وحش پارک صفه انتظاراتی دارند و کمیسیون محیط زیست باید اقدامات لازمی در این زمینه انجام دهند .ما به دنبال حمایت از حقوق حیوانات هستیم و امیدواریم در این زمینه بتوانیم درست و بر اساس دستورات زیست محیطی عمل کنیم .

وی تاکید کرد : ۵۶۰ نفر از شهروندان اصفهانی در طرح جامع اصفهان و در پویش یک شهر گفت و گو حاضر شدند که این نشان می دهد که اولا این طرح به شهروندان و مشارکت آنها اهمیت می دهد و موجب پختگی این طرح می شود.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید در مدیریت شهری همچنان فاصله گذاری اجتماعی با قوت ادامه پیدا کند و این طرح باید به یک باور اجتماعی بدل شود .

نصر اصفهانی اظهار کرد : یکی از وظایف اصلی شورای شهر نظارت بر مدیریت شهری و امور جاری در شهر است که بدون هیچ ملاحظه ای در جهت حفظ منافع مردمی نظارت اعمال می شود و با هیچ شخصی در این میدان پس از قطعی شدن تخلف تعارف نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: در این میان نه کسانی که تحت این نظارت و تذکرات قرار می‌گیرد روی ترش کنند و ناراحت شوند و نه عموم نیروهای زحمتکش و خدوم و پاکدست شهرداری‌ها و سازمان‌ها و شرکت‌ها این تذکرات را به خود بگیرند چرا که مخاطب متخلف هستند و لاغیر.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز