با این کد دستوری مهربانی بسازیم

۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۹۷۶۰۴
با این کد دستوری مهربانی بسازیم
سامانه SSD خیریه تخصصی مسکن امام حسین (ع) برای نخستین بار راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی خبرگزاری برنا در اصفهان و به نقل از روابط عمومی خیریه امام حسین (ع)، خیریه امام حسین (ع) نخستین و تنها خیریه تخصصی مسکن در کشور است که از سال 1361 در شهر اصفهان پایه‌گذاری شده است.

این خیریه از ابتدای فعالیت تاکنون حامیان زیادی داشته که با استفاده از این ظرفیت سقفی برای زندگی افراد نیازمند را تامین کرده است.

از گذشته تاکنون دریافت کمک خیران برای این خیریه به صورت سنتی انجام شده است، اما امروز و با توجه به رشد و توسعه تکنولوژی و در راستای هوشمند سازی ارائه و دریافت خدمات سامانه SSD *1361*6655# ویژه خیریه امام حسین (ع) راه‌اندازی شده است تا خیران و مددجویان بتوانند بدون مراجعه حضوری به مرکز این خیریه کمک‌ها و درخواست‌های خود را اعلام کنند.

در این سامانه خیران می توانند بدون استفاده از اینترنت و تنها با شماره گیری  *1361*6655# با هر نوع تلفن همراهی کمک های خود را واریز و یا مددجویان با شماره گیری کد مربوط به خود درخواست خود را برای دریافت کمک های خیران اعلام کنند.

همچنین امکان پرداخت نذورات، صدقه، فطریه و کفاره نیز در این سامانه وجود دارد.

نوبت دهی به مددجویان با هدف جلوگیری از اتلاف وقت و ترددهای اضافی و امکان پیگیری وضعیت پرونده مددجویان از دیگر مزیت‌های راه‌اندازی این کد دستوری است.

همچنین مراجعه کنندگان به کد دستوری SSD *1361*6655# خیریه امام حسین (ع) می توانند در بخش امور داوطلبان و در زمینه های مختلف ساخت و ساز، ارتباطات و رسانه و ... آمادگی خود را اعلام کنند.

 

 

نظر شما