مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خبر داد:

شهرستان‌های اصفهان نیاز به طراحی سند توسعه فرهنگی دارند

۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۰۷:۴۸:۵۵
کد خبر: ۹۹۸۱۲۸
شهرستان‌های اصفهان نیاز به طراحی سند توسعه فرهنگی دارند
سند توسعه فرهنگی شهرستان‌های اصفهان به صورت تخصصی برای هر شهرستان طراحی و اجرایی می‌شود.
به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در دیدار روسای ادارات منطقه شمال استان گفت: لازم است سند توسعه فرهنگی شهرستان‌ها را به صورت تخصصی برای هر شهرستان طراحی و اجرایی کنیم.

 سید سعید سرابی در دیدار روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه شمال استان اصفهان تصریح کرد: خوشبختانه روسای ادارات شهرستان‌ها استان عمدتا با تجربه هستند و این نکته به توانمندی مجموعه‌ها کمک شایانی می‌کند تا برنامه‌های مدنظر کاربردی و اجرایی تر باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: لازم است سند توسعه فرهنگی شهرستان‌ها را به صورت تخصصی برای هر شهرستان طراحی و اجرایی کنیم و در ستاد اداره کل هم راهکارهایی برای اصلاح ساختار، برنامه و فعالیت‌های شهرستان‌ها به صورت برنامه‌ای جامع تدوین شود تا بتوان به سمت جلو حرکت کرد.

وی با تاکید بر لزوم تعامل با سایر بخش‌ها و مجموعه‌های فرهنگی ادامه داد: اداراتی که تعامل بیشتری با سایر بخش‌ها و دستگاه‌ها نظیر فرمانداری، شهرداری‌ها و مجموعه‌های دیگر فرهنگی در شهرستان‌ها داشتند موفق تر عمل کردند و در این راستا از تجربیات تعامل شهرستانی می‌توان بهره برد تا تحولاتی را به وجود آورد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز