پیشنهادفرهنگی روز/

مسابقه "به کتاب بگذرانید" برای نوجوانان

۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۰:۵۵:۳۱
کد خبر: ۹۹۸۲۸۳
مسابقه به کتاب بگذرانید برای نوجوانان
مسابقه به کتاب بگذرانید با انتخاب داستان دستبرد بی نظیر از کتاب "داستان‌هایی با قهرمانان کوچک از نویسندگان بزرگ" برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، مدیر خانه نوجوان گفت: مسابقه "به کتاب بگذرانید" توسط فرهنگسرای مجازی و با همکاری خانه نوجوان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از ششم اسفندماه و همزمان با تعطیلی مدارس به علت شیوع کرونا ویروس، ویزه نوجوانان برنامه ریزی شد.

اسماسادات نکویی با بیان ضرورت برطرف کردن نیاز‌های نوجوانان و پر کردن اوقات فراغت آن‌ها اظهار کرد: در این برنامه کتاب‌های فشرده و صوتی که در فضای مجازی به راحتی قابل دسترس است، ویژه سن نوجوان جهت مطالعه آن‌ها معرفی می‌شود که بسته به حجم کتاب، مدت زمان تعیین شده برای مطالعه آن‌ها متفاوت است.

مدیر خانه نوجوان تصریح کرد: انتخاب کتاب ویژه نوجوانان نسبت به بزرگسالان کار دشواری است، اما تاکنون توانسته ایم چند کتاب شاخص در این زمینه پیدا کنیم.

نکویی ادامه داد: نوجوانان در زمان تعیین شده فرصت دارند کتاب را مطالعه کرده و از کتاب تصویرسازی یا برداشتی داشته باشند که به بهترین برداشت یا تصویرسازی جوایزی اهدا خواهد شد.

او  افزود: در این دوره "دستبرد بی نظیر" اثر او. هنری به عنوان یکی از داستان‌های کتاب "داستان‌هایی با قهرمانان کوچک از نویسندگان بزرگ" ترجمه رضا سیدحسینی ویژه مسابقه انتخاب شده است.

مدیر خانه نوجوان بیان کرد: نوجوانان علاقه مند می‌توانند آثار خود را تا ۲۲ اردیبهشت ماه جاری به شماره ۰۹۹۰۰۵۲۲۷۷۱ ارسال کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز